Firma F. H. U. Szczawik istnieje na rynku od kwietnia 2007 roku. Wyspecjalizowaliśmy się w sprzedaży szerokiego asortymentu takich marek jak: Cupido, AM pro, Lemigo, Lexpo.
Ze swojej strony mogę Państwa zapewnić, że nasza firma dokona wszelkich starań, aby klient był zadowolony, a wszelkie reklamacje rozpatrywane były z myślą o jego dobru. Każdy klient zostanie obsłużony na najwyższym poziomie, a zakupy zostaną wysłane w najkrótszym czasie .
Wszystkie nasze produkty charakteryzują się szczegółowym opisem, oraz dobrej jakości fotografią, tak
byś Miał (a) pewność co kupujesz.
Do każdej przesyłki dodajemy paragon lub na życzenie fakturę VAT.
Regulamin obowiązujący na naszych aukcjach, biorąc w nich udział akceptujesz poniższe warunki:
1) Preferuję wpłatę na konto. Za pobraniem wysyłamy osobom mającym minimum 3 punkty w systemie komentarzy.
2) Jako sprzedający wystawiam komentarz jako drugi, jako kupujący robię to odrazu po sprawdzeniu zawartości przesyłki.
3) Wszystkie zakupione przedmioty wysyłamy w jednej paczce, chyba że życzysz sobie inaczej. Pamiętaj - kupując na kilku moich aukcjach, napisz do nas z prośbą opodanie łącznych kosztów przesyłki. Ze względu na wagę mogą one ulec zmianie.
4) Na wpłatę czekam 14 dni. Po upływie tego terminu wysyłam przypomnienie o nieuregulowanej płatności.
5) Tytułem wpłaty wpisz tylko swój Login Allegro, nic więcej.
To bardzo ważne. Brak loginu w tytule znacznie wydłuży czas realizacji przesyłki.
6) Koszt wysyłki który podany jest na każdej aukcji zawiera cenę opłaty pocztowej + 22% podatek VAT który jako firma jesteśmy zobowiązani do zapłaty + koszty materiału i usługi
Pakowanie i dostawa:
Na każdej mojej aukcji podaję kilka rodzajów przesyłek wraz ich kosztem. Którą przesyłkę sobie wybierzesz, zależy już tylko od Ciebie. Przesyłki realizujemy w przeciągu 5 dni roboczych od poniedziałku do piątku. Z przyczyn niezależnych czas realizacji może ulec zmianie.
UWAGA!!! Wszystkich klientów traktujemy na równi, a paczki wysyłamy w kolejności dokonania zakupów.
Nie ma to dla nas znaczenia czy jest to przesyłka ekonomiczna , priorytetowa czy kurierska. Każdemu zależy na jak najszybszym otrzymaniu zamówionego towaru, zatem nie robimy wyjątków od tej reguły.
Serwis gwarancyjny
Podstawą roszczeń gwarancyjnych jest posiadanie dowodu zakupu ( paragon lub faktura ) oraz karty gwarancyjnej ( jeśli dla danego przedmiotu została wydana ) oraz oryginalnego opakowania. Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu objęte gwarancją będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych ( w uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec przedłużeniu do 21 dni roboczych ).
Niezależnie od gwarancji, zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny' klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 10 dni od dokonania zakupu bez podawania przyczyny. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar był nieużywany, ani nie został w żaden sposób zniszczony, ponadto musi być zapakowany w oryginalne opakowanie. Proszę również pamiętać o załączeniu dowodu zakupu. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru z wyłączeniem kosztów przesyłki wobie strony. Pieniądze zostaną zwrócone na wskazane przez klienta konto bankowe. Nie odbieramy przesyłek 'za pobraniem'. Reklamacje należy zgłaszać drogą pisemną na adres e-mail: [email protected] Proszę pamiętać, aby każda taka wiadomość była podpisana loginem z którego był dokonany zakup.
Zapewniamy zwrot kosztów poniesionych przez Kupującego za dostarczenie nam wadliwego produktu, oczywiście jeśli zwrot będzie uzasadniony, a proces reklamacyjny rozpatrzony pozytywnie.
Masz jeszcze jakieś pytania? Napisz do nas a w miarę swoich możliwości postaramy się Ci pomóc.