Konto firmowe
(Rejestracja: 2010-04-09, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
4,8 / 5,0 z 2 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 2
Towar: 4,5 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witamy

Miło nam, że zainteresowały Cię nasze aukcje i nasz towar.

Jesteśmy firmą handlową sprzedającą na allegro artykuły pościelowe oraz asortyment artykułów niemowlęcych który mamy przyjemność zaprezentować na tym koncie sprzedażowym w serwisie ŚWISTAK.

 

Dane firmy:

Firma Handlowo-Usługowa ?Szymex? Szymon Kowalczyk

ul. Boczna 3

46-320 Praszka

NIP 832-178-57-01

 

mail: [email protected]

Tel. kontaktowy:    664 963 532

Telefon odbieramy od poniedziałku do soboty
w godzinach od 8 do 21
Nie odpowiadamy na sms-y.

 

konto bankowe     88 1050 1171 1000 0023 1607 1451       ( ING Bank Śląski )

Przedstawiamy kilka informacji pomocnych w finalizacji transakcji z nami dokonywanych poprzez serwis allegro

 

Potwierdzenie zawarcia transakcji


Nie wymagamy potwierdzenia transakcji jeśli dokonałeś zakupu jednego przedmiotu i masz zamiar zapłacić przelewem bankowym na nasze konto oraz jeśli nie chcesz zmieniać adresu wysyłki. W takiej sytuacji po prostu księgujemy wpłatę i wysyłamy paczkę najszybciej, jak jest to możliwe. Jeśli natomiast kupiłeś kilka rzeczy i nie wiesz ile zapłacić za wysyłkę, chcesz zmienić adres wysyłki lub otrzymać fakturę - wtedy koniecznie skontaktuj się z nami poprzez email. Możesz oczywiście zadzwonić, ale i tak raczej poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie Twoich życzeń - szczególnie dotyczy to zmian adresu wysyłki paczki.

Formy płatności

  • Przelewu możesz dokonać na podane wyżej konto bankowe.
  • Wysyłka 'za pobraniem' jest możliwa tylko wtedy jeśli choć w minimalnym stopniu wzbudzisz nasze zaufanie np.  poprzez pozytywne komentarze za wcześniej dokonane transakcje. Dlatego 'za pobraniem' wysyłamy nie zawsze i nie każdemu. Niektóre lekkie towary z reguły wysyłamy listem poleconym - dlatego w treści aukcji w ogóle nie ma kosztu wysyłki pobraniowej i jeśli mimo to chcesz tak zapłacić, to licz się z kosztem wysyłki około dwukrotnie większym niż podany na aukcji. Po pierwsze dlatego że paczka jest droższa niż list, po drugie dlatego, że za usługę pobrania Poczta też dolicza kilka złotych.

Koszty wysyłki


Podajemy je na każdej aukcji. Dotyczą zawsze jednej sztuki tego właśnie przedmiotu dla którego wystawiona jest aukcja. Jeśli kupujesz więcej sztuk lub na kilku aukcjach - koniecznie zapytaj o koszt wysyłki, bo bardzo prawdopodobne że będzie on inny! Całkowity koszt wysyłki zależy od wagi paczki i bywa że jest większy. Czasem o kilka złotych, a czasem w ogóle - wszystko zależy od konfiguracji przedmiotów w paczce i ich wagi.



Terminy wysyłki i dostawy przesyłek


W 90% przypadków Twoja paczka zostanie wysłana następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu na naszym koncie bankowym Twojej wpłaty (zauważ, że nie zawsze jest to ten sam dzień w którym ta wpłata została przez Ciebie zrobiona - przelewy międzybankowe idą 1 dzień a wpłaty na poczcie nawet 3-4 dni! ) lub po zleceniu wysyłki pobraniowej. Czasem z przyczyn obiektywnych czas ten może się wydłużyć do 3 dni roboczych ale zapewniamy, że zdarza się to tylko wyjątkowo. W dniu wysyłki otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem oraz - w przypadku wysyłki firmą kurierską - numerem listu przewozowego.
Przesyłki wysyłane firmą kurierską GLS zwykle docierają w 24 godziny. Należy tylko pamiętać, że kurier często doręcza paczki w godzinach południowych. Jeśli więc pracujesz w tym czasie i nikogo nie ma w domu - koniecznie podaj nam telefon kontaktowy który będziemy mogli przekazać firmie kurierskiej, a najlepiej od razu zmień adres dostawy na taki, pod którym kurier kogoś zastanie - do rodziny, sąsiada, Twojej pracy...
Paczki wysłane Pocztą Polską (wysyłamy tylko priorytetem - jest to wliczone w podaną na aukcji cenę wysyłki) zwykle docierają w 2-3 dni. Niestety... Poczta Polska jest nieprzewidywalna i nic nie możemy poradzić, że niektóre paczki wysłane przez nich idą wolniej. Regulamin Poczty Polskiej przewiduje na dostawę paczki 14 dni (nawet priorytetu !!!) i dopiero po takim czasie paczkę można reklamować. Czasem zdarza się również, że z jakichś przyczyn pocztowcy nie wypiszą i nie zostawią awiza - skutkiem czego Twoja paczka jest i czeka na odbiór tylko Ty o tym nie wiesz - warto więc nawet bez żadnego papierka z Poczty pójść i spytać czy paczki nie ma!



Zwroty, reklamacje


Większość sprzedawanych przez nas towarów posiada gwarancję producenta/importera, a absolutnie każdy podlega reklamacji czy zwrotowi! Jeśli cokolwiek z otrzymanym przez Ciebie towarem jest nie tak - skontaktuj się z nami! Otrzymasz od nas instrukcje w jaki sposób załatwić reklamację w najszybszy i najprostszy sposób. Wszelkie wady fabryczne sprzedawanego sprzętu które przeoczyliśmy lub które ujawniły się po krótkim czasie użytkowania podlegają naprawie lub wymianie gwarancyjnej. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe najczęściej w transporcie - dlatego reklamacje tego typu uszkodzeń przyjmujemy tylko wraz z protokołem reklamacyjnym spisanym w momencie odbioru paczki od kuriera w jego obecności. Dotyczy to zwykle ciężkich przesyłek dużego sprzętu - a takie wysyłamy tylko kurierem.
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. 'o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny' (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) zakupiony na aukcji Kup Teraz przedmiot można zawrócić w terminie 10-ciu dni od jego otrzymania. Jeśli więc wysłany przez nas towar jest kompletny, sprawny i zgodny z opisem, ale mimo to nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić, odsyłając na nasz adres podany przez allegro po wygraniu aukcji. Paczkę wysyłasz na swój koszt, załączając otrzymany od nas dowód sprzedaży oraz krótkie, podpisane oświadczenie że korzystasz właśnie z tego, przysługującego Ci prawa. Zwracany sprzęt musi być w oryginalnym opakowaniu i stanie nie noszącym śladów używania. Po otrzymaniu paczki oglądamy zwrócony towar i jeśli wszystko jest tak jak zostało wyżej napisane - zwracamy Ci kwotę równą cenie samego towaru (bez kosztów wysyłki które zostały przez Ciebie wpłacone po zakupie) przelewem na konto bankowe. Dlatego nie wysyłaj nam paczek 'za pobraniem' gdyż ich po prostu nie odbierzemy - wrócą do Ciebie a Ty poniesiesz koszt ich wysyłki w obie strony.



Legalność zakupu, dowód sprzedaży, faktura vat


Jesteśmy legalną firmą. Całość naszej sprzedaży księgujemy zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, do każdego więc zakupu otrzymasz dowód sprzedaży w postaci paragonu z kasy fiskalnej. Jesteśmy również płatnikiem vat. Jeśli więc chcesz na swój zakup otrzymać Fakturę Vat - nie ma problemu, wystarczy nas tylko poinformować

 

C7FBD1DE7B2E22E868337093C3665944


Strona wygenerowana 2025-03-14 19:06:39, 120