Logistyka: | 4,9 | Od kupujących: | 33 |
Towar: | 4,9 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 4,9 | Zobacz szczegółowe dane |
O firmie | ||
Adres hurtowni: Hurtownia czynna: Telefon/fax: Telefon komórkowy: Konto bankowe: Email: [email protected] | ||
Wysyłka | ||
Wylicytowany towar wysyłamy kurierem: ![]() Do ceny należy doliczyć kwotę podaną na aukcji. Można również odebrać towar osobiście - oczywiście wtedy nie doliczamy kosztów wysyłki. | ||
Płatność | ||
Płatność za wylicytowany przedmiot może nastąpić przelewem na konto bankowe. Można również dokonać zapłaty przy odbiorze przesyłki od kuriera. Jeśli chcą Państwo odebrać towar osobiście, zapraszamy do naszej hurtowni. Za towar można zapłacić tylko gotówką. | ||
Faktury VAT | ||
Na każdy wystawianyprzedmiot możemy wystawić fakturę VAT - zarówno dla firm,jak i odbiorców indywidualnych. W razie dodatkowych pytań prosimy okontakt. Wszystkieceny na aukcji zawierają kwotę VAT. | ||
Od ponad 15 lat prowadzimy hurtownię artykułów gospodarstwa domowego stając się znaną i cenioną marką w naszym regionie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, rozpoczęliśmy sprzedaż naszych produktów na Allegro. Dlatego też możemy Państwu zagwarantować NAJNIŻSZĄ cenę na rynku oraz zapewnić że spośród kilku tysięcy artykułów będziemy sukcesywnie dodawać te, które są godne polecenia Naszym klientom.
Towar wysyłamy w ciągu 2 dni od daty wpłynięcia pieniędzy na konto.
Reklamacja dotycząca towarów uszkodzonych lub nieprawidłowo dostarczonych
Drogi Kliencie,
Dołożymy wszelkich starań, aby zamówiony przez Państwa towar dotarł w dobrym stanie. Pomimo naszych wysiłków oraz wieloletniego doświadczenia może się zdarzyć, iż przygotowany dla Państwa produkt został uszkodzony lub częściowo zgubiony podczas transportu. W przypadku uszkodzenia lub nieprawidłowego dostarczenia artykułów, prosimy postępować według następujących kroków:
Spisanie ?Protokołu Uszkodzenia Przesyłki? z kurierem. W tym celu należy:
Zgłosić uszkodzenie w firmie kurierskiej w terminie do 7 dni od momentu odebrania przesyłki i umówić się z kurierem na spisanie protokołu.
Numer telefonu do firmy kurierskiej:
OPEK | +48 22 732 79 99 |
Siódemka | +48 22 777 7777 |
Przesłanie do nas informację mailem lub faxem, które elementy zostały uszkodzone (jeśli jest taka możliwość to prosimy również o przesłanie ich zdjęć).
[email protected] | |
Faks | +48 12 257 13 41 |
Przesłanie listem na adres - F.H. Eskot 30-727 Kraków ul. Pana Tadeusza 4 ORYGINAŁU protokołu spisanego z kurierem w terminie do 10 dni od momentu przyjęcia przesyłki.
Wszystkie uszkodzone element są dosyłane na nasz koszt firmą kurierską po otrzymaniu oryginału protokołu. Oryginał protokołu jest podstawą do rozpatrzenia wszelkich reklamacji.
Prosimy o zwrócenie uwagi podczas spisywania z kurierem protokołu na opisanie obecnych na paczkach oznaczeń ostrzegawczych oraz poprawny opis zabezpieczeń towaru (wypełnianie, tekturowe osłonki, folia itp.).