Jesteś tutaj › Profil użytkownika kipus › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2010-10-12, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 2 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 2
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 


   
   



    Witaj na stronie

 
 o mnie
 
 
 
Witam wszystkich zainteresowanych moimi aukcjami .
Moja firma głównie zajmuje się sprzedażą podzespołów komputerowych.

Licytując na mojej aukcji  kupujesz w zarejestrowanej  firmie

 

AZEL-POL
Andrzej Żelazowski
ul:Lipowa 4/15
08-320 Sterdyń
                    NIP  823-114-06-27      Regon  142559214
Wpis do działalności gospodarczej prowadzonej przez Wójta Gminy Sterdyń pod numerem
                      RGK.6411-664/2010
 
            KONTAKT           
    
tel: (25) 787 06 01
kom:  500 524 495
                          881 486 718               
     telefony odbieram:
 pon-pt  8.00-22.00
                                      sob     8.00-18.00                                   
               
gg   4128481                    
                                                    skype: andrzej.zelazowski                                              
    e-mail: [email protected]

 Dane do przelewu
AZEL-POL
Andrzej Żelazowski
ul:Lipowa 4/15
08-320 Sterdyń 
   

 
                                                                        nr. konta   50 1020 5558 1111 1812 2430 0004                                                                       

W tytule przelewu  proszę o podanie numeru aukcji i nazwę użytkownika

REGULAMIN MOICH AUKCJI

          ZASADY  SPRZEDAŻY             
1. Wszystkie oferowane przeze mnie towary pochodzą z legalnej dystrybucji. Są oryginalne, nowe bez jakichkolwiek oznak użytkowania.
Są objęte pisemną gwarancją producenta.
2. Wylicytowana cena jest kwotą brutto (tj. zawiera podatek od towarów i usług VAT)
3. Do każdej transakcji wystawiam dowód zakupu( paragon) lub fakturę VAT (niezbędny aktualny adres i NIP kupującego)
4. Koszty przesyłki podane są przy każdym wystawionym przedmiocie.
UWAGA: Za przesyłkę płacisz tylko raz bez względu na ilość zakupionych przedmiotów. (nie dotyczy wysyłki ekonomicznej )
5. Po każdej wygranej aukcji do Państwa  zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem zakupu. Po otrzymaniu którego proszę o odesłanie wiadomości zwrotnej zawierającą preferowany przez Państwa sposób zapłaty oraz aktualny adres do wysyłki.


 WYSYŁKA TOWARU   

1. Wylicytowany towar jest solidnie zabezpieczony przed uszkodzeniami mechanicznymi i dostępem osób trzecich.
2. Wysyłki dokonuję natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty (dotyczy przy wpłacie na konto)
Przy wybraniu opcji -za pobraniem  -wysyłam natychmiast gdy otrzymam potwierdzenie wyboru tej formy przesyłki.
3.Każdorazowo po wysłaniu przesyłki wysyłam e-maila ze stosowną informacją. Dzięki temu mogą Państwo wyliczyć przybliżony termin dostawy.
 Zwykle jest to:
ekonomiczna  2-4 dni
       priorytet -   2  dni
            kurier -  drugi dzień

4. W przypadku niedostarczenia przesyłki w terminie 14 dni od momentu nadania proszę o kontakt . Rozpocznę wtedy procedurę reklamacyjną w dziale reklamacji Poczty Polskiej. Czas rozpatrzenia wynosi 14 dni.
 
Sprawdzenie  przesyłki przy odbiorze jest istotnym elementem  oceny zasadności  ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzeń  mechanicznych w trakcie  transportu.
W przypadku stwierdzenia zewnętrznych uszkodzeń opakowania lub zastrzeżeń co do ilości dostarczonych przedmiotów klient powinien sporządzić wobec kuriera protokół szkody.
Dokument ten stanowi istotny    dowód  w postępowaniu reklamacyjnym.

GWARANCJA
Każdy zakupiony towar na naszych aukcjach jest objęty gwarancją zgodnie z informacją zawartą w opisie na stronie przedmiotu.
W przypadku reklamacji należy dołączyć wypełniony protokół reklamacyjny.
Przesyłany towar powinien być dobrze zabezpieczony i przesłany  na adres firmy:
AZEL-POL Andrzej Żelazowski
Lipowa 4/15
08-320 Sterdyń
1. Do reklamowanego przedmiotu należy dołączyć opis usterki.
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru.
3. W przypadku uznania roszczenia reklamacyjnego sprzedający zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy,wymiany towaru na nowy o takich samych bądź lepszych parametrach.
4. Jeżeli nie jest  możliwe dokonanie naprawy lub wymiany może  nastąpić  obniżenie ceny lub  zwrot gotówki poprzez wpłatę na konto  Kupującego.
 
Gwarancja na sprzedawany towar  nie wyłącza, nie ogranicza  ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru  z umową.
 
 Utrata praw gwarancyjnych
 
 Utrata gwarancji następuje w przypadku  stwierdzenia:
1. zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych
2. samodzielnych napraw przeprowadzanych przez osoby  nieuprawnione, 
3. mechanicznych, chemicznych, termicznych lub  elektrycznych uszkodzeń
4. uszkodzeń wynikłych na skutek niewłaściwego lub  niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania bądź  instalacji.
 
GWARANCJA ZWROTU
                    Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw  konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt  niebezpieczny (Dz.U. nr 22,poz. 271 z późn.zm.) Konsument, który zawarł  umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania  przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie  dziesięciu dni od otrzymania towaru. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie,  nie później jednak, niż w terminie czternastu dni.
Do zwracanego przedmiotu należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu.
 Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od  umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na  informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich  oryginalnego opakowania,
3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w  złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
6) dostarczania prasy,
7) usług w zakresie gier hazardowych.

W razie odstąpienia  od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z  wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie  niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego  zarządu.   
 W razie jakichkolwiek pytań ,wątpliwości proszę o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

Jeżeli po otrzymaniu przesyłki mają Państwo zastrzeżenia co do niezgodności : zamówionym a otrzymanym towarem bądź jego uszkodzeniem proszę o informację telefoniczną bądź mailową.
Ze swojej strony gwarantuję ,że dołożę wszelkich  starań, iż wszystkie uzasadnione reklamacje zostaną pozytywnie rozpatrzone.
PAMIĘTAJ: Tylko taki sposób postępowania daje pełną gwarancję uniknięcia błędów przy obsłudze dokonanego zakupu!!!

 

Jeżeli jesteś zadowolony z jakości zakupionego towaru oraz obsługi przy jego zakupie proszę wystaw stosowny komentarz!!! 

                                                                                     Komentarz  wystawiam jako drugi!!!
ŻYCZĘ UDANYCH ZAKUPÓW 

POZDRAWIAM
AZEL-POL
Andrzej Żelazowski

 


 

 

 


Strona wygenerowana 2024-11-07 17:32:03, 120