(Rejestracja: 2010-10-12, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 5,0 | Od kupujących: | 2 |
Towar: | 5,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 5,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Witaj na stronie o mnie Witam wszystkich zainteresowanych moimi aukcjami .Moja firma głównie zajmuje się sprzedażą podzespołów komputerowych. Licytując na mojej aukcji kupujesz w zarejestrowanej firmie AZEL-POL Andrzej Żelazowski ul:Lipowa 4/15 08-320 Sterdyń NIP 823-114-06-27 Regon 142559214 Wpis do działalności gospodarczej prowadzonej przez Wójta Gminy Sterdyń pod numerem RGK.6411-664/2010 KONTAKT tel: (25) 787 06 01kom: 500 524 495 881 486 718 telefony odbieram: pon-pt 8.00-22.00 sob 8.00-18.00 gg 4128481 skype: andrzej.zelazowski e-mail: [email protected] Dane do przelewu AZEL-POL Andrzej Żelazowski ul:Lipowa 4/15 08-320 Sterdyń nr. konta 50 1020 5558 1111 1812 2430 0004 W tytule przelewu proszę o podanie numeru aukcji i nazwę użytkownika REGULAMIN MOICH AUKCJI ZASADY SPRZEDAŻY1. Wszystkie oferowane przeze mnie towary pochodzą z legalnej dystrybucji. Są oryginalne, nowe bez jakichkolwiek oznak użytkowania. Są objęte pisemną gwarancją producenta.2. Wylicytowana cena jest kwotą brutto (tj. zawiera podatek od towarów i usług VAT)3. Do każdej transakcji wystawiam dowód zakupu( paragon) lub fakturę VAT (niezbędny aktualny adres i NIP kupującego) 4. Koszty przesyłki podane są przy każdym wystawionym przedmiocie. UWAGA: Za przesyłkę płacisz tylko raz bez względu na ilość zakupionych przedmiotów. (nie dotyczy wysyłki ekonomicznej ) 5. Po każdej wygranej aukcji do Państwa zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem zakupu. Po otrzymaniu którego proszę o odesłanie wiadomości zwrotnej zawierającą preferowany przez Państwa sposób zapłaty oraz aktualny adres do wysyłki. WYSYŁKA TOWARU 1. Wylicytowany towar jest solidnie zabezpieczony przed uszkodzeniami mechanicznymi i dostępem osób trzecich. 2. Wysyłki dokonuję natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty (dotyczy przy wpłacie na konto) Przy wybraniu opcji -za pobraniem -wysyłam natychmiast gdy otrzymam potwierdzenie wyboru tej formy przesyłki. 3.Każdorazowo po wysłaniu przesyłki wysyłam e-maila ze stosowną informacją. Dzięki temu mogą Państwo wyliczyć przybliżony termin dostawy. Zwykle jest to: ekonomiczna 2-4 dni priorytet - 2 dni kurier - drugi dzień 4. W przypadku niedostarczenia przesyłki w terminie 14 dni od momentu nadania proszę o kontakt . Rozpocznę wtedy procedurę reklamacyjną w dziale reklamacji Poczty Polskiej. Czas rozpatrzenia wynosi 14 dni. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest istotnym elementem oceny zasadności ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu.W przypadku stwierdzenia zewnętrznych uszkodzeń opakowania lub zastrzeżeń co do ilości dostarczonych przedmiotów klient powinien sporządzić wobec kuriera protokół szkody.Dokument ten stanowi istotny dowód w postępowaniu reklamacyjnym. GWARANCJAKażdy zakupiony towar na naszych aukcjach jest objęty gwarancją zgodnie z informacją zawartą w opisie na stronie przedmiotu.W przypadku reklamacji należy dołączyć wypełniony protokół reklamacyjny.Przesyłany towar powinien być dobrze zabezpieczony i przesłany na adres firmy:AZEL-POL Andrzej ŻelazowskiLipowa 4/1508-320 Sterdyń1. Do reklamowanego przedmiotu należy dołączyć opis usterki.2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru.3. W przypadku uznania roszczenia reklamacyjnego sprzedający zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy,wymiany towaru na nowy o takich samych bądź lepszych parametrach.4. Jeżeli nie jest możliwe dokonanie naprawy lub wymiany może nastąpić obniżenie ceny lub zwrot gotówki poprzez wpłatę na konto Kupującego. Gwarancja na sprzedawany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. Utrata praw gwarancyjnych Utrata gwarancji następuje w przypadku stwierdzenia: 1. zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych 2. samodzielnych napraw przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione, 3. mechanicznych, chemicznych, termicznych lub elektrycznych uszkodzeń 4. uszkodzeń wynikłych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania bądź instalacji. GWARANCJA ZWROTUZgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22,poz. 271 z późn.zm.) Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni od otrzymania towaru. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak, niż w terminie czternastu dni. Do zwracanego przedmiotu należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W razie jakichkolwiek pytań ,wątpliwości proszę o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Jeżeli po otrzymaniu przesyłki mają Państwo zastrzeżenia co do niezgodności : zamówionym a otrzymanym towarem bądź jego uszkodzeniem proszę o informację telefoniczną bądź mailową. Ze swojej strony gwarantuję ,że dołożę wszelkich starań, iż wszystkie uzasadnione reklamacje zostaną pozytywnie rozpatrzone. PAMIĘTAJ: Tylko taki sposób postępowania daje pełną gwarancję uniknięcia błędów przy obsłudze dokonanego zakupu!!! Jeżeli jesteś zadowolony z jakości zakupionego towaru oraz obsługi przy jego zakupie proszę wystaw stosowny komentarz!!! Komentarz wystawiam jako drugi!!! ŻYCZĘ UDANYCH ZAKUPÓW POZDRAWIAM AZEL-POL Andrzej Żelazowski
|