Jesteś tutaj › Profil użytkownika joka12b › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-04-27, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 2 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 2
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






mojeaukcjeomnienapiszdomnie
 

 

F.H.JOKA  

Witamy na stronie 'O mnie' 

'Modny styl w atrakcyjnej cenie'

Oferujemy Państwu  modą i atrakcyjną ofertę sukienek wizytowych w konkurencyjnych cenach.

'JOKA' to młoda i ambitna firma dbająca o swoich klientów.

Kupując u nas kupują Państwo bezpiecznie i pewnie!!!

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze transakcje przebiegały szybko, solidnie i ku 100 %-emu zadowoleniu naszego klienta.

Warunki ogólne

Prosimy o przemyślane zakupy sugerując się opisem  aukcji. Nie odwołujemy złożonych ofert zakupu.

Kupując towar w opcji 'KUP TERAZ' zawieracie Państwo z nami umowę kupna-sprzedaży, akceptując jednocześnie REGULAMIN.

Prosimy zapoznać się regulaminem przed złożeniem zamówienia,aby nasze transakcje przebiegały skutecznie i bezproblemowo.Składając zamówienie wyrażacie Państwo zgodę na przedstawione warunki.

 

REGULAMIN:

ZAKUP

Po zakupie w opcji 'KUP TERAZ' otrzymają Państwo  e-mail z informacjami potrzebnymi w celu zakończenia transakcji tj. (numer konta, dane do przelewu oraz formularz, w którym należy umieścić wybrane kolory lub ewentualną zmianę adresu)

 

DOSTĘPNA FORMA PŁATNOŚCI TO: 

- wpłata z pośrednictwem PayU

- przelew  bankowy lub pocztowy 

Przelewu mogą Państwo dokonać poprzez internetowe konto bankowe, w banku lub na poczcie.

Płacąc za pośrednictwem systemu PayU    należność otrzymujemy od razu co znacznie przyspiesza wysyłkę. Poczta przekazuje należność w ciągu 3-4 dni roboczych i niestety transakcja z taką opcją wpłaty się wydłuża.

W tytule przelewu prosimy podać nick allegro.

Na wpłatę czekamy 7 DNI ROBOCZYCH od daty dokonania zakupu.

Przy braku wpłaty zwracamy się do allegro o zwrot pobranej prowizji,a kupujący otrzymuje niestety komentarz negatywny.   

 

Przy zakupie kilku rzeczy za przesyłkę płacą Państwo tylko raz.

Przy zakupie powyżej 300 zł koszt przesyłki po przedpłacie przesyłka gratis. 


Dane do przelewu:

F.H.JOKA
SZCZYPIOR ILONA
CZĘSTOCHOWSKA 224
42-233 MYKANÓW/CZARNY LAS

 17 1020 1664 0000 3102 0463 9805  (PKO BP S.A.)

WYSYŁKA

 Towar wysyłamy następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Jeżeli kwota zakupu zostanie zaksięgowana do godz.13.00 przesyłka zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia.Najpóźniej do 3 dni roboczych. Państwo otrzymają e-mail  z informacją o wysyłce.

Wszystkie przesyłki dokonujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.

Koszt przesyłki po przedpłacie:

List  polecony ekonomiczny  7,50

List polecony priorytetowy  10,50

 

Koszt przesyłki pobraniowej płatnej przy odbiorze:

Przesyłka pobraniowa priorytetowa  16,50

 

NIE ODPOWIADAMY ZA OPÓŹNIENIA WYNIKAJĄCE Z WINY POCZTY POLSKIEJ.

Jeżeli zdarzy się,iż przesyłka zaginie zwracamy pieniądze za zakupiony towar, jednak dopiero po zakończeniu procedury reklamacyjnej na Poczcie Polskiej co może trwać nawet do 30 dni. Reklamacja rozpatrywana jest na podstawie dowodu nadania i po 14 dniach od nadania przesyłki. Jest to proces długi, niestety od nas nie zależny.P o otrzymaniu informacji, że przesyłka zaginęła i nie została odnaleziona  wysyłamy ponownie towar do klienta lub zwracamy jego wartość.

 

Zasady ZWROTÓW I REKLAMACJI

 

 

 - Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)

 

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.

- Chcąc odstąpić od umowy mogą Państwo wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy ( np. znajdujący się na stronie www.prawa konsumenta.uokik.gov.pl/formularze ) lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres mailowy ? [email protected] .  Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy  

- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Strony są zobowiązane do zwrotu wzajemnych świadczeń w terminie i w sposób, o którym mowa poniżej. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny na danej aukcji internetowej).

- Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

- Dokonując zwrotu proszę odesłać towar na adres: FH'JOKA' Ilona Szczypior Częstochowska 224 42-233 Mykanów/Czarny Las.

Sposób opakowania i przewozu powinien odpowiadać właściwości rzeczy.


- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: [email protected], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
       -    imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
       -  datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
       -    przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
       -    wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.


WYMIANA

Każdy klient ma prawo do wymiany towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od jego otrzymania (towar zakupiony tylko w opcji 'KUP TERAZ'). Wymianie podlega towar nieużywany i  nieuszkodzony. Towary używane,uszkodzone nie podlegają wymianie.

Podstawą reklamacji nie może być odcień koloru towaru, który zależy od indywidualnych ustawień monitora, więc może nieco odbiegać od rzeczywistego.

Wadę fabryczną należy zgłosić  w ciągu 7 dni  od daty otrzymania towaru, a my wymieniamy towar na nowy, pełnowartościowy.

Dokonując wymiany prosimy dołączyć do przesyłki druk wymiany.

Po otrzymaniu przesyłki  i dokonaniu wymiany poinformujemy Państwa o kolejnej wysyłce.

 

WAŻNE!!! Koszty zwrotu lub wymiany w obie strony ponosi kupujący!!!

Wyjątkiem jest wymiana towaru wadliwego,uszkodzonego fabrycznie,

wówczas  koszty przesyłki pokrywa sprzedający.

ZWROT

Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Towar należy odesłać  na własny koszt nienaruszony,nieuszkodzony z metkami i oryginalnym opakowaniu.  Pieniążki równe wartości towaru zwracamy w ciągu 10 dni roboczych. Przesyłka zwrotna powinna zawierać druk zwrotu z informacją na temat danych adresowych,nick allegro,nr konta do przelewu oraz

Można skorzystać z udostępnionego przez nas druku zwrotu/wymiany . Można również sporządzić druk odręcznie.

 

Druk zwrotu/wymiany

Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych wysłanych  za pobraniem pocztowym!

KONTAKT

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości  dotyczące transakcji zakupu prosimy o kontakt:

e-mail: [email protected]

lub telefoniczny:

tel. 343280000
600 673 777

W GODZ. OD. 10.00 DO 19.00

DANE SPRZEDAJĄCEGO

F.H. 'JOKA' Ilona Szczypior

ul.CZĘSTOCHOWSKA 224
42-233 MYKANÓW/CZARNY LAS
NIP 573-243-40-25
REGON 243460029

F.H.'JOKA' zaprasza na wyjątkowe zakupy.

Gwarancja bezpieczeństwa transakcji!!!

 


Strona wygenerowana 2024-11-21 19:11:17, 120