(Rejestracja: 2009-12-17, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 3 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 3
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Koszt przesyłki

Wszystkie przesyłki nadajemy w trybie priorytetowym.

Koszt przesyłki listowej priorytetowej - 9zł (przelew)

Koszt przesyłki pobraniowej priorytetowej - 18zł (pobranie)

Koszt przesyłki kurierskiej - 20  zł (przelew)

* Opcja przesyłki pobraniowej dostępna jest dla klientów posiadających min. 25 pozytywnych opinii.
 

Fima T&T, z siedziba w Olsztynie, ul. Gen. Sosnkowskiego 45
    NIP 739-303-87-75 
REGON 280237788
 
posiada prawo WYŁĄCZNEJ dystrybucji kolorowych soczewek marki GEOMedical na terenie Polski - sprzedając kolorowe soczewki pod własną nazwą GEOoptica.
 
W związku z tym macie Państwo 100% GWARANCJĘ oryginalności zakupionego w naszej firmie towaru, a także tego, iż sprzedawane przez nas towary spełniają wszelkie normy obowiązujące i pozwalające na sprzedaż na terenie Unii Europejskiej, i tożsamym Polski.
 
 
Wszystkie sprzedawane modele kolorowych soczewek posiadają
znak certyfikujący CE oraz certyfikat jakości ISO 13485.
 
 
 
Wszystkie modele kolorowych soczewek kontaktowych sprzedawane przez naszą firmę pakowane są pojedynczo, w estetyczne buteleczki zawierające zbuforowany roztwór soli fizjologicznej.
Buteleczki zawierają etykietę w języku polskim, na której znajdziecie Państwo dane naszej firmy. Do każdej zamówionej sztuki, bądź kompletu soczewek zawsze załączona jest ulotka instruktażowa wyjasniajaca jak soczewki nakładać, zdejmowac i jak o nie dbać.
 
 
REGULAMIN
 
Uwaga!!!Zakup towaru na naszych aukcjach jest dla nas jednoznaczny z przeczytaniem i zaakceptowaniem postanowień poniższego regulaminu.
 
 
 
DOSTAWA I FORMY PŁATNOŚCI 
    
 
1. Po dokonaniu zakupu na naszej aukcji  prosimy o potwierdzenie Państwa zamówienia oraz informację dotyczącą modelu zamówionych soczewek (np. cm-903) oraz mocy optycznej (np. 2 szt. 0.0 dptr. lub 1 szt. -1,75 dptr. oraz 1 szt. -3,25 dptr.) oraz wybranej formy zapłaty. Brak wskazanych informacji może przyczynić się do opóźnienia realizacji Państwa zamówienia.   
 
2. Termin realizacji zamówienia (rozumiany jako nadanie przesyłki) wynosi 24 godziny we wszystkie dni robocze tj. od poniedziałku do piątku.
 
W przypadku przesyłek po wpłacie na rachunek bankowy, przesyłki realizowane są w ciągu 24godzin od momentu zaksięgowania Państwa wpłaty na naszym rachunku bankowym.
 
W przypadku przesyłek pobraniowych, przesyłka realizowana jest w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia,czyli dostarczenia nam niezbędnych informacji do jego zrealizowania.
 
3. Koszty przesyłki pokrywane są przez nabywcę.
 
4. Wszystkie przesyłki nadawane są trybem priorytetowym.
 
4. Jeśli zdarzy się, że któryś z artykułów będzie chwilowo niedostępny, poinformujemy o tym Państwa mailem lub telefonicznie.
 
5. Oferujemy Państwu wybór następujących form płatności:
 
  • przelew na konto firmy,
 

T&T Justyna Michalewicz

ul. Sosnkowskiego 45

10-693 Olsztyn

 

konto:

Bank Millenium

 29 1160 2202 0000 0001 0174 2709

 

Oferujemy również możliwość wysyłki paczki za granicę. Koszt wysłania paczki zagranicznej zależy od kraju docelowego oraz ilości zakupionego towaru. O niniejszych kosztach informujemy klientów mailowo. W przypadku takiej przesyłki zagranicznej formą płatności może być tylko wpłata na konto firmy,

 

*** Zlecając przelew z zagranicy  należy podać następujące dane:

 SWIFT CODE:    BIGBPLPW,

29 1160 2202 0000 0001 0174 2709

 

  • pobranie pocztowe (płatne przy odbiorze paczki)- które realizujemy tylko w przypadku użytkowników posiadających min. 25 pozytywnych opinii.
 
 
 
 WYMIANA I ZWROT TOWARU
 
 
1. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru, w stanie neinaruszonym, w terminie 10 dni zgodnie z art.10 w/w ustawy.Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z naszą firmą celem ustalenia warunków zwrotu.
 
2. W przypadku zwrotu towaru prosimy o przesłanie go na nasz adres wraz z paragonem fiskalnym oraz krótkim opisem powodu zwrotu. Prosimy o podanie swoich danych kontaktowych oraz rachunku bankowego, na który nastapi ewentulany zwrot wpłaconej kwoty.Jednocześnie prosimy o zachowanie dowodu nadania odesłanej przesyłki. Nadmieniamy,iż zwrotowi nie podlega towar o niewłaściwie dobranej przez klienta mocy, kolorze czy innych niewłaściwie dobranych parametrach, bądz towar użyty.
 
3.Zwrot pieniędzy następuje wyłącznie przelewem na Państwa rachunek bankowy podany w Państwa opisie i dokonywany jest w terminie do 7 dni po otrzymaniu przez naszą firmę odesłanego towaru.
 
4.Zwrot pieniędzy następuje tylko i wyłącznie, gdy towar zostaje zwrócony w fabrycznym, zamkniętym opakowaniu i nie był uprzednio użytkowany. Wyjątek stanowi przypadek, gdy soczewka w buteleczce ma wadę produkcyjną - jest przerwana, bądź naderwana. Towar taki objety zostaje procedurą reklamacyjną.
 
5. Koszt przesyłki wymienianego towaru pokrywa Kupujący.
 
6. W przypadku zwrotu pieniędzy za towar nie zwracamy kosztów przesyłki.
 
7. W przypadku wymiany towaru prosimy o skontaktowanie się z naszą firmą celem ustalenia warunków wymiany towaru.
 
8. Wymiana towaru dokonywana jest w terminie do 7 dni po otrzymaniu przez nas towaru. (Pod warunkiem, że w naszej ofercie znajduje się produkt, który klient wybrał na wymianę).
 
9.Warunkiem wymiany jest otrzymanie przez nas towaru nieużywanego w oryginalnym opakowaniu. Towar wymieniany klient wysyła na własny koszt w opakowaniu, które zabezpieczy przed uszkodzeniem.
 
10. Towar, który z powodu złego opakowania i zabezpieczenia - dotrze do nas uszkodzony nie podlega zwrotowi i wymianie.
 
11. Nie przyjmujemy zwrotów lub wymian przesłanych na nasz koszt za pośrednictwem firm kurierskich ( spedycyjnych).
 
12.Zastrzegamy,iż nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe z winy Poczty Polskej. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności listonosza. W razie ewentualnego uszkodzenia towaru należy spisać protokół. W innym przypadku gwarancja nie będzie przez naszą firmę uwzględniona.


ODPOWIEDZIALNOŚĆ

GEOoptica nie bierze odpowiedzialności za źle dobrany przez klienta kolor, moc czy inne parametry soczewek.
 

KOMENTARZE


1.Komentarz wystawiamy jako drudzy. Otrzymany od Państwa komentarz jest dla nas sygnałem, że towar doszedł i są Państwo zadowoleni.

2.Gdyby jednak okazało się, że nie są Państwo w pełni usatysfakcjonowani z zakupionego produktu i komentarz miałby być inny niż pozytywny - prosimyo kontakt mailowy, każdy problem rozwiązujemy i wychodzimy naszym klientom naprzeciw.Dokładamy wszelkich starań, aby transakcja zakończyła się pozytywami po obu stronach.
 
 
KONTAKT
 
W obsługę naszych internetowych transakcji zaangażowany jest zespół profesjonalnych sprzedawców, co zapewni Państwu bezproblemową obsługę na wysokim poziomie, oraz odpowiedź na każde Państwa pytanie!
Jeżeli nie uzyskają Państwo natychmiastowej odpowiedzi, prosimy o chwilę cierpliwości. Każdego dnia przychodzi kilkaset e-maili. Wszystkie są dla nas jednakowo ważne, dlatego czasami czas oczekiwania jest dłuższy.
 
 

Aby uzyskać odpowiedz na każde pytanie prosimy kontaktować się z Zespołem GEOoptica poprzez e-mail

 

[email protected]

 

[email protected]

 

 
Pracujemy od poniedziałku do piątku
 
od 8.00 do 20.00

ZAPRASZAMY SERDECZNIE


Strona wygenerowana 2024-11-08 16:09:56, 120