(Rejestracja: 2010-09-17, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 5,0 | Od kupujących: | 4 |
Towar: | 5,0 | Od sprzedających: | 10 |
Jakość obsługi: | 5,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Firma Usługowo-Handlowa MARKOMP - Marcin Bukowski
ul. Broniewskiego 9 59-400 Jawor
NIP : 695-141-80-50
REGON : 021339498
Oferujemy w sprzedaży :
komputery, laptopy, drukarki, monitory, aparaty cyfrowe, konsole do gier.
Sprzedawane przez nas produkty są zawsze nowe, oryginalnie zapakowane,nieużywane.
Do zakupionego sprzętu otrzymujesz dowód zakupu (fakturę bądź paragon) i kartę gwarancyjną
Dokładamy wszelkich starań aby Klient po zakończeniu transakcji był zadowolony zarówno z otrzymanego towaru, sposobu zabezpieczenia podczas transportu, z ceny i terminu otrzymania paczki.
Dzięki temu kupując u nas masz pewność, że kupiony produkt będzie zgodny z opisem, dotrze do Ciebie w terminie i kupisz go w atrakcyjnej cenie.
TRANSAKCJE:
Po zalicytowaniu otrzymasz e-mail z wszelkimi informacjami potrzebnymi do dokonania wpłaty.
Jeśli życzysz sobie wysłania towaru pod inny adres niż jesteś zarejestrowany poinformuj mnie o tym fakcie drogą e-mailową.
Bardzo prosimy o wysyłanie potwierdzenia zakupu oraz ew. danych do faktur natychmiast po wylicytowaniu !!!
Towaru raz wysłanego i zaksięgowanego na paragon zwyczajnie nie wystawiamy ponownie.
Jeśli kupili Państwo towar i chcą otrzymać fakturę lub chcą zmienić adres wysyłki, to prosimy nie zwlekać, tylko powiadamiać o tym w formularzu opcji dostawy lub e-mailem natychmiast po zakupie!
Prosimy o podpisywanie się w e-mailach, nie tylko nickiem,
ale także imieniem i nazwiskiem.
Po wygraniu aukcji,
proszę o wypełnienie formularza dostawy wylicytowanego przedmiotu.
W przypadku braku wpłaty po 10 dniach wystawiamy negatywną opinię oraz wznawiamy spór transakcyjny
PŁATNOŚĆ ZA TOWAR, WYSYŁKA PACZKI:
Pieniążki prosimy przelewać na numer konta:
79 1140 2004 0000 3502 7035 4865
otrzymasz go także w e-mailu po zalicytowaniu towaru.
W tytule przelewu na konto koniecznie wpisz
NAZWĘ UŻYTKOWNIKA oraz numer aukcji.
Paczki wysyłamy z reguły do 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty firmą kurierską DPD bądź UPS
Paczka do 30 kg - 20 zł
Paczka za pobraniem - 25 zł
Paczka do 30 kg - 22 zł
Paczka za pobraniem - 22 zł + 0.5% wartości pobrania minimum 5 zł
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone do kwoty 5000 zł !!!!!!!!!!!!!!!!
Przy odbiorze paczki KONIECZNIE prosimy o rozpakowanie i sprawdzenie stanu towaru przy kurierze. W przypadku uszkodzeń, należy poprosić kuriera o spisanie protokołu szkody. Tylko w ten sposób będą uwzględniane reklamacje wynikłe z uszkodzeń w transporcie. Towar uszkodzony przez firmę kurierską w transporcie i nie sprawdzony przy odbiorze w obecności kuriera nie będzie wymieniany. Tylko protokół szkody daje możliwość reklamacji z tego tytułu!
Protokół szkody należy dołączyć do paczki, którą zabiera kurier - to my zajmujemy się procedurą odszkodowawczą, a w tym celu potrzebujemy protokółu(odbiorca go nie potrzebuje, więc prosimy ich nie zatrzymywać). Prosimy zwracać uwagę na to czy w protokóle są poprawnie wskazane wszystkie usterki w opakowaniu oraz towarze.
KOMENTARZE:
Po otrzymaniu zakupionego przedmiotu oczekujemy na komentarz. Jest on dla nas potwierdzeniem, że przesyłka dotarła i jesteście Państwo zadowoleni z transakcji. Jako sprzedający komentarze wystawiamy jako drudzy. Przed wystawieniem komentarza neutralnego lub negatywnego prosimy o kontakt i próbę wyjaśnienia sprawy. Prosimy o niewystawianie nieprzychylnych komentarzy z powodu opóźnień w dostawie, gdyż zdarza się to niezwykle rzadko, a przy tym nie jest od nas zależne. Zadowolenie klienta z towaru jest dla nas tak samo ważne, jak dla Państwa.
Masz pytania lub wątpliwości skontaktuj się z nami:
[email protected]
tel. 76 729 04 43
lub
tel. kom. 606 416 693
EWENTUALNE REKLAMACJE I ZWROTY
Koszty przesyłki towarów reklamowanych lub zwracanych ponosi kupujący. Każdą reklamację lub zwrot należy uzgadniać indywidualnie poprzez wiadomość email.
Prosimy o dołączenie adresu, na który towar ma być wysłany z powrotem (wraz z numerem telefonu) lub podanie nr rachunku bankowego do zwrotu należności za towar. Reklamacje lub zwroty uwzględniane są tylko z dowodem sprzedaży(faktura lub paragon).
Nie odbieramy paczek za pobraniem !!!!!!!!!
Reklamacje mogą zostać nie uznane przy samodzielnych próbach naprawy, uszkodzeniu lub innej ingerencji powodującej trwałe zmiany właściwości towaru.
Zgodnie z obowiązującym prawem zwrotu towaru zakupionego na odległość można dokonać wciągu 10 dni od otrzymania towaru.
Towar zwracany powinien być kompletny, nie uszkodzony, w oryginalnym opakowaniu oraz nie posiadać znaków użytkowania.
W przypadku reklamacji prosimy o wyczyszczenie towaru przed wysyłką oraz bezpieczne zapakowanie.
DLACZEGO WARTO KUPIĆ U NAS ?
GWARANCJA DOOR TO DOOR
SPRZĘT SKONFIGUROWANY PRZEZ INŻYNIERÓW INFORMATYKÓW
SPRZĘT PODDANY TESTOM PRZED WYSYŁKĄ
CZY WARTO ZAPŁACIĆ PARĘ GROSZY MNIEJ I MIEĆ PROBLEMY
Z GWARANCJA LUB UŻYTKOWANIEM SPRZĘTU?, NIE WARTO!!!!
U NAS NAPEWNO BĘDZIESZ ZADOWOLNY ZE SPRZĘTU i OBSŁUGI
ZAPRASZAM DO ZAKUPÓW !!!!!!