ul. Rodziny Oswaldów 51/3
796 ESKLEP
Odbieramy telefony od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00 - 16:00
gg: 13661865
email:
[email protected]NIP: 6272678506
REGON: 241212020
Płatności prosimy dokonywać na konto:Leszek Torbiczuk
ul. Rodziny Oswaldów 51/3
41-500 Chorzów
ING Bank Śląski
44 1050 1243 1000 0023 2456 0032
________________________________________________________________________
REGULAMIN:
1. Po dokonaniu zakupów prosimy przesłanie maila z informają o rodzaju przesyłki i dowodu zakupu (paragon lub faktura). Dane dla faktury: nazwa oraz adres siedzimy firmy, NIP.
2. Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
3. Do zakupionego towaru dołączamy paragon lub fakturę VAT.
4. Wszystkie wystawiane przedmioty są nowe, oryginalnie zapakowane, prosto od producenta.
5. Czas realizacji zamówienia wynosi zwykle 1-2 dni, maksymalnie 4 dni robocze i liczony jest od czasu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.
6. Brak odzewu lub niepełne informacje ze strony klienta po dokonaniu zakupu wydłuży czas realizacji zamówienia.
7. Osobiście dostarczamy towar w wybranych miastach: cały Chorzów, Świętochłowice oraz okolice centrum miast Bytom, Siemianowice i Katowice. Zamieszczona mapka jest oznaczona orientacyjnie. Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia dostarczenia towaru osobiście z powodów technicznych.
8. Za ewentualne pomyłki w opisie ze strony producenta nie ponosimy odpowiedzialności. Równocześnie prosimy o zgłaszanie błędnych danych technicznych.
9. Prosimy o dokładne przemyślenie licytowanych aukcji, gdyż nie odwołujemy dokonanego zakupu.
10. Wysyłamy za pobraniem jedynie osobom z minimum pięcioma pozytywnymi komentarzami.
11. Komentarze wystawiamy jako drudzy.
GWARANCJA:1. Wystawiany przez nas towar w większości posiada gwarancje producenta.
2. Szczegółowe warunki gwarancji podane są w karcie gwarancyjnej.
3.
W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat realizacji gwarancji reklamowanego produktu, należy wysłać email na adres [email protected] z informacją zawierającą:
- Imię i nazwisko osoby która dokonała zakupu
- W przypadku faktury VAT jej numer
- Pełną nazwę produktu
- Opis uszkodzenia4. W przypadku, gdy okaże się, że problem tkwi po stronie użytkownika (wynikający z braku wiedzy, braku umiejętności, złej konfiguracji lub złym montażu sprzętu) gwarancja nie zostanie udzielona.
ZWROTY:1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" konsument* może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10dni od daty otrzymania przesyłki
*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
2. Zwrot jest możliwy gdy towar:
-nie był używany i nie został w żaden sposób zniszczony
-jest zwracany w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, ze wszystkimi akcesoriami, instrukcjami, kablami itp.
-towar dojechał do Firmy Reset nie nosząc śladów użytkowania ani uszkodzenia w czasie transportu-produkty uszkodzone w czasie transportu będą odsyłane do klienta, a zwrot nie będzie uwzględniony
3. Sklep zwraca kwotę równą cenie towaru, bez poniesionych kosztów transportu.
4. Pieniądze są zwracane w ciągu 5 dni roboczych na dane podane w paczce lub mailem (adres e-mail, z którego podawany jest numer konta musi zgadzać się z adresem e-mail podanym w zamówieniu)
konto bankowe.
5. Koszt odesłania towaru pokrywa klient. Towar należy odesłać na adres: DIGITERIA.PL ul. Rodziny Oswaldów 51/3
41-500 Chorzów
6. Nie odbieramy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
7. Obowiązkiem klienta jest bardzo dokładnie zabezpieczyć paczkę przed uszkodzeniem mechanicznym wynikłym w czasie transportu, wysłać paczkę ubezpieczoną i z zadeklarowaną wartością równą co najmniej wartości sprzętu z dokumentu zakupu.