Jeśli odwiedzasz to miejsce po raz pierwszy,
zachęcamy Cię do zapoznania się z poniższymi informacjami:
Zakończenie aukcji
1. Po wygraniu aukcji otrzymasz e-maila w którym znajdziesz wszystkie informacje niezbędne do sfinalizowania transakcji.
Zapłata
2. Za towar możesz zapłacić na trzy sposoby:
- przelew na konto - możliwy zawsze w przypadku towarów wysyłanych pocztą lub kurierem
-
- płatność za pobraniem - możliwa w przypadku towarów wysyłanych pocztą lub kurierem, jeśli w opisie aukcji uwzględniono taką możliwość
-
- zapłata gotówką - możliwa w przypadku odbioru osobistego
Jeśli płacisz przelewem w treści wpisz nazwę kupującego oraz numer aukcji.
Transport
3. Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. firmy InPost lub firmą kurierską Patron Service, listem poleconym lub paczką. Jeśli chciałbyś skorzystać z innej formy przesyłki poinformuj nas o tym przed przystąpieniem do licytacji - o podjętej decyzji poinformujemy Cię mailem zwrotnym.
4. Na prośbę kupującego możemy wysłać towar na adres inny niż podany w serwisie Swistak.pl. Warunkiem uwzględnienia takiej prośby jest przesłanie jej emailem z adresu (e-mail) zarejestrowanego w serwisie Swistak.pl.
5. Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym uzgodnieniu. W celu umówienia się na odbiór pisz na adres: [email protected] lub dzwoń na nr +48 664 377 740
Rachunki
6. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny. Jeśli zamiast paragonu chcesz otrzymać Fakturę, poinformuj nas o tym mailem przesyłając pełne dane do niej oraz nr NIP, nie później niż w dniu dokonania zapłaty za towar.
Reklamacje
7. Przesyłki realizujemy na bieżąco, po otrzymaniu zapłaty za towar. Jeśli czas pomiędzy wpłatą pieniędzy a otrzymaniem przesyłki wyda Ci się niepokojąco długi, skontaktuj się z nami, podając nazwę użytkownika, numer aukcji oraz kwotę i datę dokonania zapłaty. W razie potwierdzenia przez nas terminowej wysyłki przedmiotu zapytaj o przesyłkę na swojej poczcie. Jeśli przesyłka nie dotrze w ciągu 14 dni od nadania uruchomimy procedurę reklamacyjną.
8. W przypadku aukcji Kup Teraz masz możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni. W pozostałych przypadkach możliwość zwrotu konsultowana jest indywidualnie. W przypadku towarów zwracanych bez podania przyczyny koszty ich odesłania ponosi Klient. Zwracany towar należy odesłać wraz z załączonym do niego paragonem zakupowym lub fakturą, zwykłą przesyłką pocztową. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru, wynikającą z rezygnacji z zakupu, zwracamy przelewem bankowym lub przekazem pocztowym natychmiast po otrzymaniu przesyłki.
9. Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go przesyłką pocztową wraz z otrzymanym paragonem i opisem przyczyn reklamacji.
Komentarze
10. Gdy kupujemy, komentarz wystawiamy jako pierwsi, gdy sprzedajemy - jako drudzy.