Jesteś tutaj › Profil użytkownika PrintLab › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2006-09-17, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
4,9 / 5,0 z 60 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 60
Towar: 4,9 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 4,9 Zobacz szczegółowe dane





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Opcje transportuFormy płatności
Przesyłka pocztowa (list polecony/paczka)
Przesyłka pocztowa priorytetowa (list polecony/paczka)
Przesyłka kurierska (cena do uzgodnienia)
Zgadzam się na wysłanie przedmiotu za granicę
 Wpłata na konto bankowe (płatność z góry)   Koszt wysyłki: 10,00 zł
 Pobranie pocztowe (płatne przy odbiorze)   Koszt wysyłki: 20,00 zł
 Inne (szczegóły poniżej)
Dodatkowe informacje o przesyłce i płatności
Uwaga! *** zakupy o wartości przekraczającej 120 zł wysyłamy wyłącznie  firmą kurierską.(ze względu na pełne ubezpieczenie przesyłki od zaginięcia i uszkodzenia)
Koszty wysyłki podane są dla przesyłki ważącej do 1kg powyżej tej wagi proszę o kontakt tel. Lub emailem w celu uzgodnienia wysokości kosztów wysyłki
Konta bankowe dla wpłat :...ING Bank Śląski.... 64 1050 1298 1000 0022 7194 1037
..........................................mBank..................96 1140 2004 0000 3702 3878 3192
 

 

Po zakupienanaszych aukcjach oczekujemy potwierdzenia kupującego w emailu:
należy napisać:

- potwierdzić dokonany zakup oraz napisać jeżeli wysyłka ma być za pobraniem czy będziewpłata na konto
- jeśli inny adres do wysyłki - podać nowy
- podać dane do Faktury VAT
- uwagi dotyczące np. wyboru koloru,rozmiaru itp.
------------------------------------------------------------------------------------------
........D A N E....DO....W P Ł A T Y....NA.....K O N T O
-------------------------------------------------------------------------------------------
.........mBank96114020040000370238783192
lub
...... ..ING Bank Śląski64105012981000002271941037

---------------------------------------------------------------------------------------------
........U W A G A !........B A R D Z O.......W A Ż N E!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------
*Tytułem*proszę wpisać nazwę użytkownika ze Świstaka ( NICK )i numer aukcji [NR_PRZEDMIOTU]

* TYLKO TEINFORMACJE * ? ułatwią prawidłowe skojarzeniekupującego z wpłatą i szybkąrealizacjęzamówienia
BRAK TYCHPODSTAWOWYCHINFORMACJI- powoduje trudności z określeniem kupujacego i znaczne opóźnienie
----------------------------------------------------------------------------------------
.........W A Ż N E.........I N F O R M A C J E
-----------------------------------------------------------------------------------------
*ODBIÓR OSOBISTY*: Z powodu wyłącznie wysyłkowego charakteru prowadzonej sprzedaży odbiór osobisty nie jest możliwy.
Przesyłki nadawane są Pocztą przy wykorzystaniu zbiorczej książki nadawczej
Zawsze mają Państwo prawo sprawdzić ww urzędzie pocztowym zawartość przesyłki i ? w razie jej uszkodzenia ? spisać protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki. Taki protokół szkody, podpisany przez osobę odbierającą w urzędzie pocztowym jest jedynym sposobem na dochodzenie ew. odszkodowania od poczty ? dlatego bez takiego dokumentu nie będziemy mieli podstaw do uznania reklamacji dot. uszkodzenia towaru.
- W przypadku zaginięcia lub zagubienia przesyłki przez pocztę: - Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej jako tzw. masowy nadawca przesyłek reklamację możemy składać po upływie 14 dni roboczych od nadania przesyłki ? poczta ma na rozpatrzenie reklamacji do 30 dni. Do tego momentu nadawca nie ma ŻADNEJ możliwości sprawdzenia, gdzie może znajdować się przesyłka i dlaczego nie dotarła do adresata.
--------------------------------------------------------
.......G W A R A N C J A
--------------------------------------------------------
1. Podstawą gwarancji jest aukcjalub dołączone do zakupu faktura lub paragon . Nie wypisujemy gwarancji pisemnych, chyba że opis w aukcji mówi o takiej formie gwarancji.
2. Przyreklamacji proszę dołączyć do przesyłki paragon lub podać nr faktury zakupuwraz z opisem uszkodzenia.
3. W razie reklamacji a przed wysłaniem proszę o kontakt aby wyeliminować błąd użytkowania.
4. Proszę nie wysyłać przesyłek które nie są zgłaszane do reklamacji oraz za pobraniem ponieważ nie będą odbierane.
5. Towar reklamowany proszę odsyłać na nasz adres podany w korespondencji.
6. Towar wraz z całą zawartością powinien być w oryginalnym opakowaniu.
7. Reklamacja trwa od 7 do 21 dni roboczych.
8. W razie stwierdzenia uszkodzenia z winy użytkowania reklamacja nie będzie uwzględniona a ewentualnymi kosztami naprawy będzie obciążony kupujący.
-----------------------------------------------------------------------------
Z A P R A S Z A MP O N O W N I E
-----------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZ WYSTAWIAMPO OTRZYMANIU KOMENTARZA OD KLIENTA
 


Strona wygenerowana 2024-11-22 07:47:22, 120