(Rejestracja: 2009-05-09, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






     

 

Udział w naszych aukcjach oznacza akceptację przez Państwa poniższego regulaminu.
 


O NAS

Jesteśmy zarejestrowanym podmiotem gospodarczym.

ADRES FIRMY:
PHU KAAJ
Joanna Bednarska
ul. Krausego 17/27
86-105 Świecie
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej nr 006739 z dn. 28.08.2008 r. dokonany przez Burmistrza Świecia
NIP: 559-118-41-86,  REGON: 340490512

Zajmujemy się handlem nową outletową odzieżą renomowanych marek z całego świata.
Dlatego może się zdarzyć, że niektóre z rzeczy nie posiadają metek.



ZASADY SPRZEDAŻY:


1. ZAMÓWIENIA

Prosimy o przemyślane licytacje lub zakupy przez ?KUP TERAZ? oraz dokładne czytanie opisu.
Zdjęcia na aukcjach przedstawiają sprzedawany towar, nie są one retuszowane jedynie pozbawione tła,
należy jednak pamiętać, że na Państwa monitorze barwa, nasycenie koloru lub kontrast może się różnić.
Zależy to od kalibracji monitora.


Po zakupie prosimy o kontakt e-mailowy w sprawie wyboru formy płatności i w celu potwierdzenia chęci zakupu.
Jeżeli przesyłka ma być wysłana na adres inny niż podany przez serwis prosimy poinformować o tym
w e-mailu od razu po transakcji. W przypadku gdy zakupili Państwo kilka przedmiotów na naszych aukcjach
przedmioty wysyłamy w jednej paczce. Warunkiem jest dokonanie wpłaty jednym przelewem za wszystkie przedmioty.

 

 
2. PŁATNOŚCI

Po zakończeniu aukcji dostajecie Państwo standardowo e-mail od serwisu, gdzie podane są wszystkie niezbędne dane do przelewu.
W tytule przelewu prosimy koniecznie wpisać nick wraz z numerem aukcji.
Jeśli przelewacie Państwo jednym przelewem za kilka przedmiotów prosimy w tytule wpisać wszystkie numery aukcji.
Na wpłatę czekamy 10 dni od momentu zamówienia przez Państwa towaru. Po 7 dniach wysyłamy przypomnienie. Po 10 dniach
 rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji. W sytuacjach uzasadnionych na Państwa prośbę umożliwiamy opóźnienie wpłaty do 14 dni od dnia
 zakupu. Warunkiem jest wiadomość mailowa w ciągu 3 pierwszych dni. Istnieje również możliwość wysyłki towaru ?za pobraniem?,
tzn. płacicie Państwo dopiero w momencie odebrania paczki na poczcie bądź od listonosza.
W przypadku wyboru płatności ?za pobraniem? prosimy o zgłoszenie tego faktu e-mailowo,
 jak najszybciej - maksymalnie do 3 dni od momentu zakupu na aukcji.
Nie zgłoszenie tej informacji w tym czasie oznacza wybór opcji zapłaty przelewem na konto.
Nie wysyłamy towaru 'za pobraniem' klientom z zerowym dorobkiem punktowym za komentarze.

 
3. WYSYŁKA

Przedmiot wysyłamy priorytetem w ciągu 2 dni od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.  Dni wysyłkowe to wtorek, czwartek, sobota.
W przypadku płatności przy odbiorze, towar wysyłamy w najbliższy dzień wysyłkowy
po dokonaniu zakupu i informacji o wyborze tego właśnie sposobu płatności.
Gdy przesyłka wraca do nas nieodebrana w terminie (2 tygodnie),
klient ponosi koszta jej powrotu do nas oraz ponownego wysłania. O wysłaniu przedmiotu informujemy Państwa mailem.
 
KOSZTY WYSYŁKI


1-2 przedmioty - waga przesyłki do 1 kg - 11 zł
3 i powyżej przedmiotów lub przesyłka powyżej 1 kg - 13,50 zł
 
Przesyłka za pobraniem
do 1 kg - 18 zł              1kg-2kg - 20 zł             2kg-5kg - 25 zł
 
UWAGA!!!

W momencie nadania przez nas przesyłki na poczcie, przestajemy ponosić za nią odpowiedzialność.
Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, to posiadamy dowód nadania,
który na żądanie Kupującego możemy przedstawić. W takiej sytuacji prosimy o kontakt.
Prosimy także sprawdzić czy paczka nie znajduje się na poczcie, a listonosz np. nie zostawił awizo.
Czasami się tak zdarza. Po 14 dniach składamy reklamację na poczcie.
Po jej rozstrzygnięciu (co zależy tylko i wyłącznie od Poczty Polskiej i może trwać 6-10 tygodni)
zwracamy pieniądze lub wysyłamy towar. W przypadku zaginięcia przesyłki
zwracamy pieniądze dopiero po pisemnym potwierdzeniu przez pocztę, że przesyłka faktyczne zagineła !



4. ZWROTY TOWARU


Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku klient może zrezygnować z towaru kupionego na naszych aukcjach
bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony.
Możecie Państwo odstąpić od umowy w terminie 10 dni od otrzymania towaru (liczysię data stempla pocztowego)
odsyłając do nas zakupiony towar wraz z rachunkiem oraz pisemnym oświadczeniem o rezygnacji.
Oświadczenie musi zawierać informacje o numerze aukcji i nick osoby, która zakupiła towar.  
Gwarantujemy w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży towaru,
jednakże koszty dostawy i odesłania towaru pokrywacie Państwo.   Klient nie ma prawa dokonywać zwrotu towaru na koszt sprzedawcy.
Nie przyjmujemy także zwrotów za pobraniem. Takie paczki nie będą przez nas odbierane.
Zwroty odsyłamy jedynie w formie przelewu na konto.

 
5. WYMIANA TOWARU

W przypadku wymiany towaru trzeba odesłać towar na adres firmy,
przelać na konto koszt ponownej wysyłki wg cennika Poczty Polskiej lub też włożyć tę kwotę do paczki ze zwróconym towarem.
Prosimy także o kontakt z nami. Jeśli nie posiadamy odpowiedniego rozmiaru do wymiany zwracamy
 pieniądze za towar, w terminie 7dni  od odbioru towaru odesłanego przez państwa.
Możliwość wymiany towaru  dotyczy tylko przedmiotów  zakupionych w opcji ?KUP TERAZ?.
Przedmioty zakupione w drodze licytacji nie podlegają wymianie.


 

6. REKLAMACJE

Może zdarzyć się, że towar okaże się wadliwy.
W takiej sytuacji prosimy przed odesłaniem towaru o kontakt mailowy w ciągu 5 dni od odebrania przesyłki.
Towar należy odesłać na podany adres firmy wraz z rachunkiem i formularzem reklamacyjnym. 
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zwrotu.
W zależności od Państwa życzenia i możliwości magazynowych wyślemy Państwu na nasz koszt nowy towar
lub zwrócimy Państwu całą przelaną na nasze konto kwotę pieniędzy.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.

WAŻNE

Gdy w chwili otrzymywania przesyłki opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności dostarczającego na poczcie
sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.



7. DANE POTRZEBNE DO PRZELEWU:
Otrzymają Państwo w mailu od serwisu ŚWISTAK po dokonaniu zakupu na naszych aukcjach.
Gdyby z przyczyn technicznych taki mail do Państwa nie dotarł proszę o kontakt pocztą elektroniczną za pomocą serwisu
(NAPISZ DO SPRZEDAJĄCEGO)




8. OPINIA


Jako sprzedający wystawiamy komentarze - opinię drudzy(po otrzymaniu komentarza od klienta). 
Jako klienci jesteście Państwo dla nas ważni i traktujemy Państwa bardzo poważnie. Naszym życzeniem jest Państwa zadowolenie. Jeśli pojawiają się jakieś
 trudności prosimy o kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby je rozwiązać pomyślnie dla Państwa z pełną kulturą i szacunkiem. Jeśli powstały problem jest z
 naszej winy gwarantujemy rekompensatę. Wystawienie pochopnie negatywnej opinii nie załatwia sprawy.
Obraźliwe i oszczercze komentarze, bądź sformułowane jako pomówienia mogą wpłynąć na spadek sprzedaży, a wówczas mogą zakończyć się skierowaniem
 przez naszą firmę sprawy na drogę sądową. 

Aby uniknąć niepotrzebnych nieporozumień proszę dokładnie zapoznawać się z informacjami w interesujących Państwa aukcjach i powyższym
 regulaminem. Jeśli informacje te są w Państwa przekonaniu nie wystarczające pytajcie przed dokonaniem zakupu na wszystkie
 pytania postaramy się odpowiedzieć.   


 
Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej,
zdjęcia i opisy zamieszczone na aukcjach są moją własnością i nie wyrażam zgody na ich wykorzystywanie.


ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW
 

 

 



Strona wygenerowana 2024-12-23 14:04:02, 120