(Rejestracja: 2010-01-27, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 5,0 | Od kupujących: | 28 |
Towar: | 5,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 5,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Witamy w sklepie Chatka Bławatka
Zajmujemy się sprzedażą głównie odzieży dziecięcej. Wszystkie sprzedawane przez nas ubranka są nowe i posiadają metki. Jeżeli ubranka nie posiadają metek lub nie są nowe jest to zawsze zaznaczone w opisie aukcji.
Dokonanie zakupu na aukcjach oznacza akceptację poniższych zasad:
1. Aukcje staramy się przygotować rzetelnie z uwzględnieniem wyczerpujących opisów.
2. Zdjęcia dotyczą przedmiotów wystawianych na aukcji i są przygotowywane z najwyższą starannością. Ewentualne różnice kolorów mogą wynikać z ustawień monitora.
3. Zdjęcia i opisy aukcji są mojego autorstwa. Zgodnie z Dz. U. 94 Nr 24poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170, kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
4. Wymiary ubranek podane w tabelach są wymiarami rzeczywistymi. W tytule aukcji zazwyczaj podajemy rozmiar z metki. Nie ponosimy odpowiedzialności za wymiary nie podane w opisie ubranka. Dokonując wyboru proszę kierować się wymiarami rzeczywistymi (z tabeli).
5. Dodatkowych informacji na temat sprzedawanych przedmiotów udzielam mailem lub telefonicznie. Adres e-mail i telefon podane są w opisie aukcji.
6. Aukcje wystawiam na konkretny przedmiot, kolor i rozmiar lub na konkretny przedmiot i rozmiar z możliwością wyboru koloru lub/i wzoru. Naciśnięcie przycisku 'KUP TERAZ' oznacza, zawarcie umowy.
7. Po zakupie proszę o przesłanie wypełnionego formularza dostawy z podaniem koloru lub/i wzoru jeżeli taka opcja jest dostępna.
8. Od umowy możecie Państwo odstąpić bez podania przyczyny w terminie do 10 dni od daty zakupu. W takim przypadku występujemy do serwisu Świstak o zwrot prowizji.
9. Po dokonaniu zakupów wpłaty dokonujecie Państwo na numer rachunku, który będzie znajdował się w e'mailu otrzymanym od serwisu Świstak. Numer rachunku podany jest również na aukcjach. Wysokość kwoty do zapłaty jest równa sumie cen zakupionych ubranek oraz kosztów wysyłki podanych w opisach aukcji.
10. Koszt wysyłki zależy od wagi i wymiarów przesyłki i jest podany w opisie aukcji. W przypadku zakupu kilku przedmiotów zapytaj o koszt wysyłki. Koszt wysyłki liczony przez cenniki na aukcjach nie zawsze odpowiada rzeczywistemu kosztowi wysyłki.
11. Przesyłki wysyłane są zazwyczaj następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty, w sporadycznych przypadkach, nie później niż trzeciego dnia roboczego od daty zaksięgowania wpłaty.
12. Na wpłatę oczekujemy do 7-miu dni. Po tym okresie anulujemy sprzedaż i zwracamy się do serwisu Świstak o zwrot prowizji. Indywidualny temin wpłaty można uzgodnić drogą mailową.
13. Na życzenie Klienta potwierdzam fakt zaksięgowania wpłaty i/lub nadania przesyłki.
14. Jeżeli przesyłka ma być nadana do innego odbiorcy lub na inny adres niż podane w Świstak, to informacje tę proszę przekazać na formularzu opcji dostawy.
15. Realizacja dostawy za granicę odbywa się wyłącznie po uzgodnieniu warunków płatności i dostawy.
16. Przesyłki pobraniowe wysyłamy po wcześniejszym uzgodnieniu wyłącznie osobom posiadającym co najmniej 10 komentarzy pozytywnych i nie posiadającym komentarzy negatywnych za nieodebrane przesyłki.
17. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy nadania przesyłki 'za pobraniem', bez podania uzasadnienia.
18. Po upływie 3 dni od dnia zakupu nie wysyłamy przesyłek pobraniowych.
19. Przesyłki pobraniowe wysyłamy wyłącznie na adres z serwisu Świstak.
20. Przy zwrocie towaru zwracamy koszt zakupionego towaru. Nie dotyczy to przypadków wysłania ubranek wadliwych, gdzie w takim przypadku zwracamy koszt towaru i koszt wysyłki.
21. Towar zakupiony na aukcji jako niepełnowartościowy (odpowiedni i wyraźny opis na aukcji) nie podlega zwrotom ani wymianie.
22. Zwroty przesłane przesyłką pobraniową nie zostaną odebrane.
23. Zwracane przedmioty nie mogą nosić cech użytkowania, jak również muszą zawierać oryginalne metki, oryginalnie zamocowane oraz oryginalne nieuszkodzone opakowania fabryczne - jeżeli tak były zapakowane.
24. Zwrot z tytułu reklamacji dokonywany jest po pozytywnym jej rozpatrzeniu, w terminie do 7 dni od daty otrzymania reklamowanego przedmiotu.
25. Przedmioty na wymianę wysyłamy po otrzymaniu przedmiotów reklamowanych luz zwracanych.
26. Przed wysyłką staramy się sprawdzić wszystkie sprzedawane przedmioty, tym nie mniej sporadycznie zdarzają się przypadki wysłania przedmiotu zawierającego wadę. W takim przypadku wymieniamy przedmiot na wolny od wad lub zwracamy równowartość wpłaty. Przedmiot wolny od wad wysyłamy na nasz koszt po otrzymaniu przedmiotu zawierającego wadę.
27. W przypadku długiego oczekiwania na przesyłkę, reklamacje zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej składam po upływie 14 dni od daty nadania przesyłki. Wcześniej informuję o terminie nadania przesyłki. Na życzenie podaję numer nadawczy przesyłki lub wysyłam scan potwierdzenia nadania przesyłki.
28. Nie odpowiadam za niedotrzymanie terminów przez operatorów doręczających przesyłki.
29. Po złożeniu reklamacji dotyczącej doręczenia przesyłki, oczekujemy na rozstrzygnięcie. W tym czasie nie wysyłamy przesyłek z zamiennikami, nie zwracamy wpłat. W zależności od rozstrzygnięcia uzgadniamy z Klientem dalszy sposób postępowania.
30. Komentarze jako sprzedający wystawiamy zawsze drudzy.
31. Na życzenie wystawiam rachunek.
32. Dane przedsiębiorstwa:
P.H. ELINEK Elżbieta Kapałka
Teofile 16 B
05-155 Leoncin
NIP: 5311413994 REGON: 142197308 Nr rach: 68 1050 1025 1000 0090 7190 7084
Zapraszamy do sklepu
i
ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW