PAMIĘTAJ. DOKONUJĄC ZAKUPU AKCEPTUJESZ WSZYSTKIE PONIŻSZE ZASADY, PRZEPISY I POSTANOWIENIA. ZALEŻY NAM NA TWOJEJ PEŁNEJ SATYSFAKCJI Z ZAKUPÓW DLATEGO JEŻELI MASZ JAKIEŚ PYTANIA NAPISZ DO NAS A CHĘTNIE UDZIELIMY WSZELKICH, NIEZBĘDNYCH ODPOWIEDZI. POZDRAWIAMY :)
1. Podstawowe zasady na zakupy z Naszej oferty aukcyjnej
Właścicielem konta na portalu aukcyjnym Świstak jest: BSH Eldorado Polska, NIP PL7842486343, Regon 361056860, 62-000 Gniezno, WLKP.
Wystawiane przedmioty w naszej ofercie aukcyjnej są fabrycznie nowe lub poleasingowe, specjalistycznie odnowione i objęte gwarancją producenta, dystrybutora albo specjalną w zależności od grypy towarowej. Odpowiednia informacja znajduje się zazwyczaj na karcie danego produktu.
W przypadku ofert z opcją Kup Teraz dopuszczamy opcjonalną możliwość negocjacji ceny przy zakupie co najmniej trzech lub więcej sztuk danego przedmiotu.
W celu uniknięcia ewentualnych nieporozumień, zapraszamy do dokładnego zapoznania się z opisem i pozostałymi informacjami jeszcze przed zakupem danego produktu. W razie wątpliwości zachęcamy do zadania pytania poprzez formularz kontaktowy. Odpowiedzi przesyłamy najszybciej jak to tylko jest możliwe w godzinach pracy naszych Biur.
Prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów. Zalicytowanie przedmiotu jest równoznaczne z podpisaniem umowy kupna-sprzedaży. Nie wycofujemy ofert. Nie chcesz kupić nie licytuj i daj szansę innym.
W przypadku nieodebrania przesyłki, braku kontaktu z nami i / lub braku rozliczenia w ciągu 10 dni od licytacji, bezwzględnie wystawiamy komentarz negatywny.
Jako Kupujący wystawiamy komentarz po otrzymaniu przedmiotu, jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu go od Kupującego.
Ceny oferowanych do sprzedaży aukcyjnej produktów zawierają podatek VAT 23% (są cenami brutto).
Na zakupione towary wystawiamy faktury VAT oraz o ile zachodzi taka potrzeba odrębne druki gwarancji specjalnych.
2. Rozliczenia i dostawa
Preferujemy rozliczenia dokonane poprzez kanał płatności PayU lub na konto bankowe ING Bank Śląski: 59 1050 1520 1000 0092 0911 8364 dla rozliczeń w PLN oraz INGBPLPW 57 1050 1520 1000 0092 0911 8885 dla rozliczeń w EURO.
W przypadku rozliczeń tradycyjnych na rachunki bankowe w tytule koniecznie proszę podać nr aukcji oraz swój login allegro (przy dużej ilości aukcji zalecamy PayU lub w tradycyjnym przelewie przynajmniej jednego nr aukcji i loginu kupującego).
Bez względu na wybraną formę płatności, szczególnie w przypadku tradycyjnego przelewy prosimy o wypełnienie formularza dostawy i zapłaty potwierdzając tym samym zakup. Brak wypełnienia formularza może skutkować nie dopisaniem zamówienia do systemu obsługi sprzedaży a zatem w efekcie opóźnieniami w realizacji kompletacji w magazynie i wysyłki.
Paczki z zakupionymi przedmiotami są ubezpieczone do pełnej wartości. Staramy się aby produkty były dobrze i bezpiecznie pakowane i nie mogły ulec uszkodzeniu w czasie całego procesu przesyłki. Nie mamy jednak bezpośredniego wpływu na firmy kurierskie realizujące usługę dostawy, dlatego prosimy o ich dokładne sprawdzenie przy odbiorze. Czas realizacji zazwyczaj trwa do 2 dni roboczych a doliczony koszt wynosi 20 PLN bez względu na ilość zakupionych przedmiotów o ile nie podano inaczej w Karcie Płatności danego przedmiotu.
Przedmioty drobne, małogabarytowe itp. wysyłamy zazwyczaj za pośrednictwem Poczty Polskiej w kopertach ochronnych lub innych bezpiecznych opakowaniach. Czas realizacji wynosi wówczas od 1 do 5 dni roboczych a doliczony koszt to 14,50 PLN z ograniczeniem wagi przesyłki do 15 kg. Każda nadwyżka tego limitu automatycznie będzie skutkowała przyjęciem zlecenia na wysyłkę całości zamówienia firmą kurierską i koniecznością dokonania opcjonalnej dopłaty* w kosztach wysyłki przez Kupującego. (*dopłata dotyczy tylko zamówień o łącznej kwocie zakupu poniżej 200 PLN).
Zastrzegamy sobie prawo zmian wybranej opcji przesyłki z Poczty Polskiej na Kurierską w sytuacji, kiedy dany przedmiot ze względu na różne warunki zachowania bezpieczeństwa, zabezpieczenia, wagę, gabaryt itp. jest jako zalecany lub konieczny. Zachowanie wcześniejszej opcji - o ile jest to możliwe - odbywa się na wyraźne życzenie Kupującego i wyłączną odpowiedzialność Kupującego, który rezygnuje wówczas z wszelkich roszczeń reklamacyjnych itp. wynikających z wad i uszkodzeń mogących być następstwem takiej formy transportu i dostawy towarów.
Z przyczyn od nas niezależnych (np. awaria serwisu, przerwa w dostępie do sieci Internet, awarii elektrycznych, chwilowego braku towaru, jego uszkodzeniu przed wysyłką idp.) czas realizacji może ulec zmianie proporcjonalnie do czasu niezbędnego dla pełnej kompletacji/finalizacji zamówienia.
3. Zwroty i odstąpienia od umowy
W chwili odbioru zamówionego towaru prosimy o sprawdzenie stanu i zawartości dostarczonej przesyłki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub niezgodności prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza on-line podając nr aukcji oraz login kupującego. Reklamacje wynikające z tego tytułu uznawane będą jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności dostarczającego przesyłkę. Jeżeli dostarczona przesyłka ma uszkodzone opakowanie bądź wyraźnie widać, że była otwierana, należy spisać z kurierem protokół szkody koniecznie zachowując 1 egzemplarz, co spowoduje odesłanie do nas takiej paczki. Po odesłaniu produktu należy poinformować nas poprzez wiadomość e-mail na adres: [email protected] lub telefonicznie o tym fakcie pod numerem: 533 078 748 co przyspieszy cały proces reklamacyjny i ponowną finalizację zakupu.
Dokładamy starań aby sprzedawane produkty były zgodne z opisem przedstawionym na stronie aukcji, jednak każdemu mogą zdarzyć się pomyłki a zatem i u nas może taka sytuacja zaistnieć, dlatego upraszamy o nie wystawianie z góry negatywnego komentarza i kontakt z naszym e-BOK pisząc pod adres: [email protected] lub poprzez formularz allegro.
Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Wraz z towarem należy odesłać na adres firmy BSH Eldorado Polska, dowód zakupu (faktura VAT) oraz wypełniony formularz - oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (stosowny dokument jest dostarczany elektronicznie wraz z potwierdzeniem realizacji zamówienia jako załącznik pdf). Odpowiednia kwota zostaje zwrócona w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
W przypadku rezygnacji z transakcji przed wysłaniem towaru prosimy o wiadomość na adres [email protected]. Transakcja zostanie anulowana o czym zostaną Państwo poinformowani mailem. Jeśli wpłata została już dokonana prosimy o podanie danych do przelewu, pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.