Konto firmowe
(Rejestracja: 2015-06-18, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Tele Kontakt : 533 078 748 Email: [email protected]

PAMIĘTAJ. DOKONUJĄC ZAKUPU AKCEPTUJESZ WSZYSTKIE PONIŻSZE ZASADY, PRZEPISY I POSTANOWIENIA. ZALEŻY NAM NA TWOJEJ PEŁNEJ SATYSFAKCJI Z ZAKUPÓW DLATEGO JEŻELI MASZ JAKIEŚ PYTANIA NAPISZ DO NAS A CHĘTNIE UDZIELIMY WSZELKICH, NIEZBĘDNYCH ODPOWIEDZI. POZDRAWIAMY :)
 
1. Podstawowe zasady na zakupy z Naszej oferty aukcyjnej
  • Właścicielem konta na portalu aukcyjnym Świstak jest: BSH Eldorado Polska, NIP PL7842486343, Regon 361056860, 62-000 Gniezno, WLKP.
  • Wystawiane przedmioty w naszej ofercie aukcyjnej są fabrycznie nowe lub poleasingowe, specjalistycznie odnowione i objęte gwarancją producenta, dystrybutora albo specjalną w zależności od grypy towarowej. Odpowiednia informacja znajduje się zazwyczaj na karcie danego produktu.
  • W przypadku ofert z opcją Kup Teraz dopuszczamy opcjonalną możliwość negocjacji ceny przy zakupie co najmniej trzech lub więcej sztuk danego przedmiotu.
  • W celu uniknięcia ewentualnych nieporozumień, zapraszamy do dokładnego zapoznania się z opisem i pozostałymi informacjami jeszcze przed zakupem danego produktu. W razie wątpliwości zachęcamy do zadania pytania poprzez formularz kontaktowy. Odpowiedzi przesyłamy najszybciej jak to tylko jest możliwe w godzinach pracy naszych Biur.
  • Prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów. Zalicytowanie przedmiotu jest równoznaczne z podpisaniem umowy kupna-sprzedaży. Nie wycofujemy ofert. Nie chcesz kupić nie licytuj i daj szansę innym.
  • W przypadku nieodebrania przesyłki, braku kontaktu z nami i / lub braku rozliczenia w ciągu 10 dni od licytacji, bezwzględnie wystawiamy komentarz negatywny.
  • Jako Kupujący wystawiamy komentarz po otrzymaniu przedmiotu, jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu go od Kupującego.
  • Ceny oferowanych do sprzedaży aukcyjnej produktów zawierają podatek VAT 23% (są cenami brutto).
  • Na zakupione towary wystawiamy faktury VAT oraz o ile zachodzi taka potrzeba odrębne druki gwarancji specjalnych.
2. Rozliczenia i dostawa
  • Preferujemy rozliczenia dokonane poprzez kanał płatności PayU lub na konto bankowe ING Bank Śląski: 59 1050 1520 1000 0092 0911 8364 dla rozliczeń w PLN oraz INGBPLPW 57 1050 1520 1000 0092 0911 8885 dla rozliczeń w EURO. 
  • W przypadku rozliczeń tradycyjnych na rachunki bankowe w tytule koniecznie proszę podać nr aukcji oraz swój login allegro (przy dużej ilości aukcji zalecamy PayU lub w tradycyjnym przelewie przynajmniej jednego nr aukcji i loginu kupującego). 
  • Bez względu na wybraną formę płatności, szczególnie w przypadku tradycyjnego przelewy prosimy o wypełnienie formularza dostawy i zapłaty potwierdzając tym samym zakup. Brak wypełnienia formularza może skutkować nie dopisaniem zamówienia do systemu obsługi sprzedaży a zatem w efekcie opóźnieniami w realizacji kompletacji w magazynie i wysyłki.
  • Paczki z zakupionymi przedmiotami są ubezpieczone do pełnej wartości. Staramy się aby produkty były dobrze i bezpiecznie pakowane i nie mogły ulec uszkodzeniu w czasie całego procesu przesyłki. Nie mamy jednak bezpośredniego wpływu na firmy kurierskie realizujące usługę dostawy, dlatego prosimy o ich dokładne sprawdzenie przy odbiorze. Czas realizacji zazwyczaj trwa do 2 dni roboczych a doliczony koszt wynosi 20 PLN bez względu na ilość zakupionych przedmiotów o ile nie podano inaczej w Karcie Płatności danego przedmiotu.
  • Przedmioty drobne, małogabarytowe itp. wysyłamy zazwyczaj za pośrednictwem Poczty Polskiej w kopertach ochronnych lub innych bezpiecznych opakowaniach. Czas realizacji wynosi wówczas od 1 do 5 dni roboczych a doliczony koszt to 14,50 PLN z ograniczeniem wagi przesyłki do 15 kg. Każda nadwyżka tego limitu automatycznie będzie skutkowała przyjęciem zlecenia na wysyłkę całości zamówienia firmą kurierską i koniecznością dokonania opcjonalnej dopłaty* w kosztach wysyłki przez Kupującego. (*dopłata dotyczy tylko zamówień o łącznej kwocie zakupu poniżej 200 PLN).
  • Zastrzegamy sobie prawo zmian wybranej opcji przesyłki z Poczty Polskiej na Kurierską w sytuacji, kiedy dany przedmiot ze względu na różne warunki zachowania bezpieczeństwa, zabezpieczenia, wagę, gabaryt itp. jest jako zalecany lub konieczny. Zachowanie wcześniejszej opcji - o ile jest to możliwe - odbywa się na wyraźne życzenie Kupującego i wyłączną odpowiedzialność Kupującego, który rezygnuje wówczas z wszelkich roszczeń reklamacyjnych itp. wynikających z wad i uszkodzeń mogących być następstwem takiej formy transportu i dostawy towarów.
  • Z przyczyn od nas niezależnych (np. awaria serwisu, przerwa w dostępie do sieci Internet, awarii elektrycznych, chwilowego braku towaru, jego uszkodzeniu przed wysyłką idp.) czas realizacji może ulec zmianie proporcjonalnie do czasu niezbędnego dla pełnej kompletacji/finalizacji zamówienia.  
3. Zwroty i odstąpienia od umowy
  • W chwili odbioru zamówionego towaru prosimy o sprawdzenie stanu i zawartości dostarczonej przesyłki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub niezgodności prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza on-line podając nr aukcji oraz login kupującego. Reklamacje wynikające z tego tytułu uznawane będą jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności dostarczającego przesyłkę. Jeżeli dostarczona przesyłka ma uszkodzone opakowanie bądź wyraźnie widać, że była otwierana, należy spisać z kurierem protokół szkody  koniecznie zachowując 1 egzemplarz, co spowoduje odesłanie do nas takiej paczki. Po odesłaniu produktu należy poinformować nas poprzez wiadomość e-mail na adres: [email protected] lub telefonicznie o tym fakcie pod numerem:  533 078 748 co przyspieszy cały proces reklamacyjny i ponowną finalizację zakupu.

  • Dokładamy starań aby sprzedawane produkty były zgodne z opisem przedstawionym na stronie aukcji, jednak każdemu mogą zdarzyć się pomyłki a zatem i u nas może taka sytuacja zaistnieć, dlatego upraszamy o nie wystawianie z góry negatywnego komentarza i kontakt z naszym e-BOK pisząc pod adres: [email protected] lub poprzez formularz allegro.
  • Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Wraz z towarem należy odesłać na adres firmy BSH Eldorado Polska, dowód zakupu (faktura VAT) oraz wypełniony formularz - oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (stosowny dokument jest dostarczany elektronicznie wraz z potwierdzeniem realizacji zamówienia jako załącznik pdf ). Odpowiednia kwota zostaje zwrócona w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
  • W przypadku rezygnacji z transakcji przed wysłaniem towaru prosimy o wiadomość na adres [email protected]. Transakcja zostanie anulowana o czym zostaną Państwo poinformowani mailem. Jeśli wpłata została już dokonana prosimy o podanie danych do przelewu, pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  • W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
 
... dziękujemy i zapraszamy ponownie ...
 

Strona wygenerowana 2024-11-21 21:56:52, 120