JESTEŚMY MŁODĄ ,ALE PRĘŻNIE ROZWIJAJĄCĄ SIĘ FIRMĄ Jesteśmy początkujący w tym serwisie, jednak jesteśmy uczciwymi i doświadczonymi sprzedawcami. Kupując u nas masz pewność rzetelnego opisu oraz sprawnie przeprowadzonej transakcji.
Zawsze chętnie odpowiem na wszelkie pytania pod adresem e-mail [email protected] lub pod nr kom. 692631222. Pocztę elektroniczną sprawdzam kilka razy dziennie. Na naszych aukcjach znajdziesz markową odzież takich firm jak: APART, HEINE, BlendShe, Melrose, Flashlights, Laura Scott, So Bin Ich, H.I.S, Bruno Banani, Lascana i inne Czasami towar jest drugiego gatunku, z defektem, o czym informuję w aukcji.
Nr konta
BZ WBK
68 1090 1711 0000 0001 1265 9116
A oto kilka wskazówek dla kupujących:
REGULAMIN:
1. Bardzo proszę o rozważne licytowanie. W uzasadnionych przypadkach odwołuję ofertę, ale bardzo proszę pamiętać, że w "uzasadnionych".
2. Osoby bez pełnej aktywacji proszę o potwierdzenie transakcji e-mailem.
3. Na wpłatę pieniążków czekam max 7 dni.
4. Po zaksięgowaniu pieniążków na koncie wysyłam przesyłkę następnego dnia, o czym informuję osobnym mailem.
5. Możliwy jest odbiór osobisty w Koszalinie.
6. Reklamacje uwzględniane są po odesłaniu towaru nienaruszonego z załączonym rachunkiem. Nie przyjmuję zwrotów towarów pochodzących z licytacji (Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów z dn. 2 marca 2000r. Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. Prawo to przysługuje Kupującym przedmiot w opcji Kup Teraz, natomiast przepisów powyższej ustawy nie stosuje się do przedmiotów zakupionych w licytacji (Art.16.1 pkt 10).
7. Nie przyjmuję zwrotów z powodu źle dobranego rozmiaru lub koloru. Pamiętaj,że rozmiar z metki to nie wszystko. Oprócz tego podaję dokładne wymiary i opisuję szczegółowo przedmiot, by uniknąć nieporozumień.
8. Koszt przesyłki pokrywa Kupujący, obowiązuje cennik Poczty Polskiej (podany w aukcjach). Jeśli licytujesz więcej niż jeden przedmiot, napisz w celu ustalenia kosztów przesyłki.
9. RZECZY Z DEFEKTEM NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI.
10. Odnośnie komentarzy to standardowo - pierwszy wystawia Kupujący, drugi Sprzedający. Negatywny komentarz definitywnie kończy naszą współpracę. Zastanów się przed jego wystawieniem, wina niekoniecznie leży po naszej stronie. Jednak jesteśmy tylko ludźmi i także nam zdarzają się pomyłki. Napisz lub zadzwoń, z pewnością dojdziemy do porozumienia i rozwiążemy problem z korzyścią dla obu stron. 11. NIE ODPOWIADAM NA SMSY. W celu komunikacji proszę dzwonić lub pisać na maila.
ŻYCZYMY UDANEJ WSPÓŁPRACY I PEŁNEGO ZADOWOLENIA Z ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW !!!