Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-03-10, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 10 opinii
Logistyka: 4,9 Od kupujących: 10
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Zakup na naszych aukcjach oznacza akceptację poniższego regulaminu.

REGULAMIN NASZYCH AUKCJI:

 

1.        Na naszych aukcjach  sprzedajemy  towar, który jest nowy i nieużywany.

 

2.        Po wygraniu aukcji proszę o wypełnienie formularza zapłaty i dostawy najlepiej jeszcze w tym samym dniu. W formularzu muszą się znaleźć informacje o: sposobie transportu, wyborze koloru lub wzoru (jeśli wymaga tego aukcja).W przypadku  ewentualnej  zmiany  adresu wysyłki prosimy o podanie nowego adresu wysyłki towaru.

Na każdy towar wystawiamy paragon, w przypadku jeśli Państwo chcą otrzymać fakturę prosimy o podanie wszystkich potrzebnych danych do wystawienia faktury.

 

3. W przypadku braku informacji od klienta o wyborze koloru lub wzoru (jeśli wymaga tego aukcja) w dniu zamówienia, wysyłamy losowo wybrany przez nas.

 

4. Kolor ze zdjęć w opisie aukcji może czasami lekko odbiegać od rzeczywistego. Zależne jest to od specyfikacji technicznej monitora.

5. Prosimy o rozważną licytację.  Wszelkie pomyłki przy licytacji prosimy zgłaszać niezwłocznie.

 

6. Każdą sprzedaż potwierdzamy paragonem fiskalnym (który zawiera cenę przedmiotów oraz wysyłki). Na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT (Informacje o wyborze faktury VAT wraz z danymi prosimy zamieścić w formularzu dostawy).

 

7. Koszty wysyłki ponosi kupujący (chyba że w aukcji zaznaczone jest inaczej). Informacje o kosztach i rodzajach wysyłki zamieszczone są w opisie każdej aukcji.

 

8. W razie wątpliwości co do kosztów wysyłki prosimy o kontakt z nami.

 

9. Przy płatności przelewem prosimy o umieszczenie w tytule przelewu NICKU ALLEGRO lub innych danych, które pomogą w prawidłowym zaksięgowaniu wpłaty.

 

10. Nie wysyłamy paczek za pobraniem osobom mającym mniej niż 10 pozytywnych komentarzy.

 

11. Paczki za pobraniem wysyłamy TYLKO kurierem.

 

12. Jeśli w ciągu 7dni od daty zamówienia nie otrzymają Państwo informacji o wysyłce prosimy o kontakt z naszym biurem.

 

13. W przypadku niezadowolenia z otrzymanego przedmiotu lub jakichkolwiek niezgodności z aukcją prosimy o kontakt z działem reklamacji pod adresem mailem zatytułowanym ?reklamacja? na [email protected]

 

14. Przy odebraniu paczki prosimy sprawdzić jej stan w obecności kuriera lub pracownika poczty. W przypadku śladów otwierania lub uszkodzenia prosimy:

* w przypadku wysyłki pocztą: nie przyjmować paczki oraz spisać protokół szkody

* w przypadku wysyłki kurierem: odmówić przyjęcia paczki z powodu jej uszkodzenia lub przyjąć paczkę i spisać protokół szkody (Na sporządzenie protokołu wg. Regulaminu firmy OPEK mają Państwo do siedmiu. 7 dni o daty odbioru paczki. Protokół taki powinien sporządzić kurier w obecności odbiorcy w 2 egzemplarzach 1 dla firmy OPEK, 2 dla odbiorcy; )

W przypadku odmowy spisania przez doręczającego protokołu szkody prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie drogą mailową lub telefoniczną.

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się poniżej.

 

15. Przed wystawieniem negatywnego komentarza prosimy o kontakt z naszą firmą. Zawsze staramy się znaleźć rozwiązanie dogodne dla naszego klienta.

 

16. Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu otrzymania wszystkich potrzebnych informacji oraz (w przypadku wpłaty na konto) zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

 

19. W razie niedoręczenia przesyłki z winy kupującego tj:

 

*podanie błędnych danych adresowych i numeru telefonu,

*dwukrotnego awizowania paczki

Paczkę wysyłamy ponownie dopiero po kontakcie z kupującym i naliczeniu dodatkowej opłaty, można ją również odebrać osobiście na naszym magazynie przy ul. Legnickiej 148 w Częstochowie od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 9-15.

 

20. W przypadku braku kontaktu z kupującym, braku wpłaty lub potrzebnych danych w ciągu 14 dni od daty zakupu sprzedaż zostaje anulowana. W przypadku zakupu na Allegro zwracamy sie o zwrot prowizji do Allegro, a kupujący dostaje ostrzeżenie może dostać ostrzeżenie od systemu Allegro

 

21. Maksymalny czas realizacji zamówienia reguluje ustawa z dnia 02.03.2000roku art. 12 ust. 1; dziennik ustaw 22 pozycja 271.

 

22. Nie uznajemy i nie przyjmujemy rezygnacji złożonych poprzez Centrum Sporów Allegro. Tak złożona rezygnacja nie jest bowiem dla nas prawnie wiążąca

 

23. Udział w naszych aukcjach oznacza akceptację tego regulaminu.

 

Dane firmy:

APAMA toys

ul.Starzyńskiego 17/58

42-200 Częstochowa

tel/fax: 34 3666 286 wew. 22

kom. 500097797

 

 

REGULAMIN REKLAMACJI TOWARU / USŁUGI:

 

1. Prawo do złożenia reklamacji przysługuje każdemu nabywcy naszego towaru niezależnie od sposobu jego zakupu tj. osobiście, Allegro, sklep internetowy, poprzez zamówienie pisemne, e-mailowe lub faxowe.

 

2. Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

 

3. Reklamację należy złożyć osobiście lub pisemnie listem poleconym na adres APAMA ul. Legnicka 148, 42-200 Częstochowa ewentualnie drogą elektroniczną na adres [email protected]; mailem zatytułowanym ?reklamacja?.

 

4. Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia oraz zakres działań, których wykonania Użytkownik oczekuje od Sprzedawcy.

 

5. Warunkiem uwzględnienia przez Sprzedawcę reklamacji jest:

 

* posiadanie przez produkt wady fizycznej lub prawnej, a w przypadku, jeżeli kupującym jest konsument ? niezgodność towaru z umową,

 

* dostarczenie towaru reklamowanego wraz z dowodem zakupu do magazynu firmy na adres APAMA ul. Legnicka 148, 42-200 Częstochowa.

 

6. W przypadku umów zawartych z konsumentami, jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia. Jeżeli kupujący nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.

Czas naprawy lub wymiany towaru określają odpowiednie przepisy prawa.

 

7. W przypadku umów zawartych w obrocie profesjonalnym stosuje się przepisy k.c.

 

 

 

REGULAMIN ZWROTU TOWARÓW:

 

1. Prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru zakupionych w naszej firmie drogą wysyłkową za pośrednictwem Allegro, sklepu internetowego lub mailowo przysługuje każdemu nabywcy posiadającemu status konsumenta w rozumieniu art. 22 kodeksu cywilnego, w terminie 10 dni od daty odebrania przez niego przesyłki.

 

2. Do zachowania tego terminu wystarczy przesłanie zgłoszenia:

 

* drogą mailową na adres [email protected] (mail powinien być zatytułowany ?zwrot?)

 

* zgłoszenie listem poleconym na adres: APAMA ul. Legnicka 148, 42-200 Częstochowa

 

3. W przypadku pozostałych Użytkowników, nie posiadających statusu konsumenta, zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy kodeksu cywilnego.

 

4. Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym opakowaniu, nie nosi śladów używania lub kopiowania, nie posiada wad z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji. Towar nie może być zwrócony niekompletny..

 

5. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy przez kupującego zobowiązany jest on na własny koszt do zwrotu otrzymanego towaru niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie towaru przed jego upływem. Zwrot pieniędzy wpłaconych przez kupującego następuje przelewem na konto, chyba że Strony ustalą inny sposób zwrotu ceny, w terminie 14 dni od dnia nadejścia zwróconego przez kupującego produktu oraz po przesłaniu danych do przelewu na adres [email protected] tytułem ?dane do przelewu?. Zwrot nastąpi po pozytywnej weryfikacji stanu odesłanego towaru.

 

Zwrotowi na rzecz kupującego nie podlegają opłaty należne za dostarczenie zamówionych towarów.

 

*** Do zwracanego towaru musi być dołączony dokument sprzedaży tj. paragon lub faktura vat. Brak wymienionych dokumentów może skutkować odmową przyjęcia zwrotu towaru. ***

 

6. Zwracany towar należy dostarczyć na adres magazynu firmy ? APAMA ul. Legnicka 148, 42-200 Częstochowa.

 

7. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy nie wyłącza uprawnień Użytkownika wynikających z odpowiedzialności Sprzedawcy za wady towaru oraz gwarancji producenta.

 

8. Zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów towarów zakupionych osobiście w siedzibie firmy lub którymkolwiek jej oddziale na terenie całego kraju

 

 

PROCEDURA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU ODKRYCIA USZKODZENIA PRZESYŁKI W DORĘCZANEJ PRZEZ FIRMĘ KURIERSKĄ OPEK:

 

1. Każdą przesyłkę kurierską należy sprawdzić w obecności Kuriera.

 

2. Jeśli w skutek sprawdzenia odkryją Państwo uszkodzenie przesyłki lub brak części przesyłki należy w obecności Kuriera sporządzić protokół szkody oraz niezwłocznie powiadomić naszą firmę telefonicznie oraz mailowo na [email protected]

 

Protokół sporządzany jest w 2 egzemplarzach: 1 dla firmy OPEK, 2 dla odbiorcy. Każda strona protokołu szkodowego musi być podpisana przez Kuriera oraz Odbiorcę!

 

3. W przypadku odkrycia uszkodzenia przesyłki po jej odebraniu klient ma 7 dni na sporządzenie protokołu uszkodzenia. W tym celu należy skontaktować sie z firmą kurierską pod nr tel. 801 002 800 (dla telefonów stacjonarnych)  lub 22 211 80 00 (dla telefonów komórkowych) oraz niezwłocznie powiadomić naszą firmę telefonicznie oraz mailem zatytułowanym ?uszkodzona przesyłka? na [email protected]

 

Paczki i jej opakowania  nie wolno wyrzucać!  Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczącej uszkodzenia lub braków w przesyłce jest jej udostępnienie do wglądu lub do sprawdzenia zawartości przesyłki i jej oryginalnego opakowania.

 

Firma kurierska zastrzega sobie prawo, iż ?? otwarcie przesyłki i sprawdzenie jej zawartości przez Adresata lub Nadawcę po nadaniu przesyłki, a przed jej odbiorem, może nastąpić jedynie na żądanie osób i organów uprawnionych do tego przepisami prawa. W żadnym przypadku otwarcie przesyłki przez Odbiorcę nie może nastąpić przed pokwitowaniem jej odbioru.?

 

4. Sporządzony protokół szkodowy należy przesłać mailem zatytułowanym ?protokół szkody? na adres [email protected].

 

5. W przypadku wyraźnych i widocznych od razu uszkodzeń należy ODMÓWIĆ PRZYJĘCIA PRZESYŁKI oraz powiadomić niezwłocznie dział Reklamacji naszej firmy.

 

6. Do zwracanych przesyłek powinien  być dołączony dowód sprzedaży.


Strona wygenerowana 2024-11-22 08:47:31, 120